bærbar i bilen?
Fra : Sørensen

Dato : 13-01-04 18:29

Kan man bruge en bærbar i bilen, tilsluttet cigartænderen?
Eller skal der mere strøm til - eller måske en form for adapter??
Preben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-01-04 19:25

Sørensen wrote:
> Kan man bruge en bærbar i bilen, tilsluttet cigartænderen?
> Eller skal der mere strøm til - eller måske en form for adapter??

Søg på Google
[notebook bil strøm adapter]

Asus har en adapter - fx til Acer ca 800

Targus har lidt forskelligt
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=PA360E

Jeg faldt lige over den her - den er da "sød"
http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020218151333_ero_67801327

- Peter

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-01-04 00:02

Sørensen wrote:
> Kan man bruge en bærbar i bilen, tilsluttet cigartænderen?
> Eller skal der mere strøm til - eller måske en form for adapter??

http://www.thansen.dk/product.asp?c=202739870&n=593816383&pn=802061085

mvh
Henning

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-01-04 02:19

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=202739870&n=593816383&pn=802061085

syntes den her er en bedre løsning, så er men også sikker på den bærbare
ikke tager skade
http://www.mm-data.dk/shop/productinfo.asp?id=519