Manchester United: Official History 1878-2~
Fra : Emil Saksager

Dato : 13-01-04 17:26

Hej

Jeg har før skrevet om dette problem, dengang kom vi frem til at det måtte
være dvd'en.

Jeg bestilte dvd'en fra cd wow, den virkede dog ikke og jeg fik tilsendt en
ny.

Igen er det nøjagtig samme problem: Audiotracket virker fint, men billedet
er ikke til at se på grund af en masse "gnider" på skærmen. Jeg har prøvet
den i 3 dvd-afspillere nu: Min egen United, hvor den ikke virker, en Denver,
hvor den heller ikke virker, og en Prosonic hvor i den virkede fint.

Jeg har siddet og prøvet lidt forskellige ting i dag, det viste sig, at når
jeg spoler går det sne væk og billedet står klart og tydligt, men det er jo
ikke meget ved at se en film der kører dobbelt så hurtigt som den burde og
uden lyd.. :)

Jeg har tilsluttet min DVD-afspiller direkte til fjernsynets scartstik (med
en gul, rød og hvid ledning samlet i sådan et stik så den passer til
scartstikket).

Nogle der har nogen idé om hvad problemet kan være og hvad jeg eventuelt
skal gøre for at løse det`?

-Emil Saksager