pro@ccess
Fra : TH

Dato : 21-04-01 08:56

Hvad er prisen for pro@ccess ISDN

TH

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 21-04-01 09:27

"TH" <fast@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:9breeu$h2s$1@news.cybercity.dk...
> Hvad er prisen for pro@ccess ISDN
>
> TH

Se en af de mange tråde nedenfor - dette spørgsmål er op en Zillion gange i
gruppen for tiden.
Men - joooo - min Pro@ccess ISDN kører da fint

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-01 10:16

"TH" <fast@mbox301.get2net.dk> skrev :

>Hvad er prisen for pro@ccess ISDN

oprettelse 2400 ex moms
derefter 500md/ex.moms
+ abb for ISDN prof linie

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Peter Pedersen

Dato : 21-04-01 12:36

<jan@stevns.net> wrote in message

> oprettelse 2400 ex moms
> derefter 500md/ex.moms
> + abb for ISDN prof linie

Ja, jeg er nu gald for jeg fik oprettet mit abb. inden man fandt på at
skulle have penge for oprettelse. Er der for øvrigt nogen der ved havd disse
penge går til?

/peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-01 13:27

"Peter Pedersen" <*.pdp@mailme.dk> skrev :

>Er der for øvrigt nogen der ved havd disse
>penge går til?

80808080 eller 118

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Enok Hauge

Dato : 21-04-01 17:43

On Sat, 21 Apr 2001 13:35:53 +0200, "Peter Pedersen" <*.pdp@mailme.dk>
wrote:

>Ja, jeg er nu gald for jeg fik oprettet mit abb. inden man fandt på at
>skulle have penge for oprettelse. Er der for øvrigt nogen der ved havd disse
>penge går til?

Styrkelse af TDC's økonomi kunne jeg forestille mig. Tror du udbyderne
driver forretning efter samme princip som diverse foreninger, hvor
eventuelt overskud tilbagebetales til medlemmerne? (Læs: De er
kommercielle og behøver ikke at begrunde et evt. oprettelsesgebyr.)

Fra : Jesper Skriver

Dato : 21-04-01 12:42

On Sat, 21 Apr 2001 13:35:53 +0200, Peter Pedersen wrote:

>Ja, jeg er nu gald for jeg fik oprettet mit abb. inden man fandt på at
>skulle have penge for oprettelse. Er der for øvrigt nogen der ved havd disse
>penge går til?

Ja - til at udbyderen kan tjene penge, aj hvor overraskende ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer