Riget 1 & 2
Fra : Emil Saksager

Dato : 13-01-04 16:50

Hej

Jeg har tænkt på at bestille den 4 discs version der er kommet af Riget. Men
jeg vil lige høre jeres mening om filmen, jeg har læst en del anmeldelser,
og udfra dem synes jeg den virker rimlig spændende.

-Emil

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-01-04 17:14

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> escribió en el mensaje
> [...]
> jeg vil lige høre jeres mening om filmen, jeg har læst en del anmeldelser,
> og udfra dem synes jeg den virker rimlig spændende.

Riget er IMHO det bedste gys der er lavet til dato. Rigtig fedt og
uhyggeligt, det eneste der er lidt trist er at de aldrig fik lavet den
tredie og afslutende del.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : CNS

Dato : 13-01-04 17:28

den serie er da mindst lige så sort og underholdende som den er uhyggelig -
kan klart anbefales... 4-disc settet er ganske godt - dog bortset fra at de
har valgt at putte lag-skiftet inde i afsnit fremfor at putte det mellem
afsnittene, så der opstår et lille "hak" i starten af 4 afsnit... dog ikke
noget man ikke kan leve med ... men serien i sig selv er helt klart
anbefalelsesværdig.... - og ja.. trist med 3'eren.. men vi må jo nok leve
uden...

/Christian

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 13-01-04 23:46

Kan helt klart anbefales. Er både uhyggelig og særdeles morsom på samme tid.
Du kommer til at opleve nogle af de bedste danske skuespillere udfolde sig

Mvh
Martin

Fra : Akalias

Dato : 13-01-04 23:52

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan helt klart anbefales. Er både uhyggelig og særdeles morsom på samme
tid.
> Du kommer til at opleve nogle af de bedste danske skuespillere udfolde sig

Riget 2 skuffede mig fælt!

Fra : JH

Dato : 14-01-04 10:04

Akalias wrote:
> "Martin Trier Lund" <trierlund@FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> Riget 2 skuffede mig fælt!

Enig.
1'eren er fremragende.
2'eren er for langt ude og mangler helt
den humor, som er i 1'eren.

JH

Fra : Lars Petersen

Dato : 14-01-04 20:23

> Enig.
> 1'eren er fremragende.
> 2'eren er for langt ude og mangler helt
> den humor, som er i 1'eren.

2eren har også sine guldkorn: Moesgaard der genopdager erotikaen takket være
den gale psykiater i kælderen.

Stille når gruppe

/lars

Fra : theis

Dato : 18-01-04 03:02

"Lars Petersen" <the_rock@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> 2eren har også sine guldkorn: Moesgaard der genopdager erotikaen takket
være
> den gale psykiater i kælderen.
>
> Stille når gruppe
>
> /lars

lars knutzon er rigtig sjov som kældertossen

Fra : Lars Petersen

Dato : 19-01-04 21:28

"theis" <theis@webhiker.dk> skrev i en meddelelse

> være

> lars knutzon er rigtig sjov som kældertossen

Det var nu Erik Wedersøe, men sjov og også mærkelig passer fint på den
karaktér.

/lars