DVD Zone - har de stadig tømmermænd?
Fra : Thom/-\\s

Dato : 13-01-04 13:54

Er det bare mig der er uheldig, eller er DVD Zone ikke vågnet ordentligt op
efter nytår? Før nytår modtog de altid filmene dagen efter jeg havde sendt
dem og sendte nye samme dag - her efter nytår er de slet ikke så hurtige
mere. Jeg returnerede film tirsdag den 6. januar 2004 og fik først nye film
igen i går (13. januar 2004), jeg returnerede dem i går aftes (inden
postkassen blev tømt) og de har igen ikke modtaget dem dagen efter (iflg.
deres hjemmeside). Ved godt at de siger der kan gå 3 dage, men hvis der skal
til at gå en uge eller mere imellem, så er det ikke så interessant længere.
Er der flere der har oplevet det samme?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Kostas

Dato : 13-01-04 15:36

"Thom/-\\s" <flash4it.invalid> wrote in

> [...]
> at de siger der kan gå 3 dage, men hvis der skal til at gå en uge
> eller mere imellem, så er det ikke så interessant længere. Er der

Yep - samme "problem" her. De er lige lovligt længe om det nu. Men det er
jo ikke til at vide om det er dem eller postdanmark. Postdanmark garanterer
95% af alle breve er fremme næste dag - så er det bare sjovt at DVDZone
rammer de 5% så tit

Ellers må jeg sige de plejer at være kvikke og passer bedre på deres ting
end f.eks. digitarian.

mvh

Kostas

Fra : Thom/-\\s

Dato : 13-01-04 16:11

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
garanterer
> 95% af alle breve er fremme næste dag - så er det bare sjovt at DVDZone

Vi må håbe de får lidt bedre styr på det - ellers så vil jeg hellere bruge
pengene hos den lokale udlejer. Jeg tror ikke det er Postdanmark - al anden
post jeg sender når frem, men det kan jo selvfølgelig være et uheldigt
sammentræf at vi begge to har været uheldige lige netop nu

> Ellers må jeg sige de plejer at være kvikke og passer bedre på deres ting
> end f.eks. digitarian.

Jeg var også meget imponeret over dem sidste år - der kørte det på skinner,
der var ikke én gang at der gik en dag ekstra.

Fra : Brian Andersen

Dato : 14-01-04 17:45

Hej

Jeg har akkurat samme problem som jer. Jeg har kontaktet dem og fik det svar
at de anbefalede at jeg havde 50 film på ønskelisten for at være sikker på
at få film hver gang. Nu har jeg så skrevet at det ikke er det der er
problemet. Problemet er at de er langsomme til at registrere afleverede
film. De har dog ikke svaret endnu. Men det er ærgeligt hvis det skal til at
være sådan, jeg har ellers været meget tilfreds indtil videre.

Håber det bliver bedre.

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Fra : Thom/-\\s

Dato : 14-01-04 18:12

"Brian Andersen" <brian-andersen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> være sådan, jeg har ellers været meget tilfreds indtil videre.

Fik registreret mine film som modtagne i dag (sendte dem i mandags), men har
endnu ikke fået nogle. Der var 33 film på ønskelisten, men jeg kan se i dag,
at kun en af dem er ledig. Det er måske derfor der ikke er sendt film. Nu
har jeg så tilføjet nogle flere film, og krydser fingre for at det bliver
bedre både med modtagelsen af film og afsendelsen. Skal der gå to-tre dage
ved modtagelse og to-tre dage ved afsendelse, så bliver det omkring 25,- pr.
film. Det begynder at ligne alm. lejepriser, og så er fordelen væk