Hjælp: Hvad skete der med min puter?
Fra : Toki Lee

Dato : 13-01-04 10:33

Hej NG,

Min puter er pludselig gået i sort. Den kan tændes men der ikke sker noget
og skærmen er fuldstændig sort. Første troede jeg, at det var grafikortet,
der gik død og deraf satte jeg et andet i, men problemet er det samme. Hjælp
mig lige! Tusind tak!

Hilsener,
Toki

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-01-04 11:02

In article <bu0dh8$nhh$1@news.net.uni-c.dk>,
blurtenderlyREMOVE@hotmail.com says...

> der gik død og deraf satte jeg et andet i, men problemet er det samme. Hjælp
> mig lige! Tusind tak!

Pil alt ud af maskinen og set det i lidt af gangen. På den måde finder
du ud af hvad der er skyld i nedbruddet.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 13-01-04 11:05

> [...]
> og skærmen er fuldstændig sort. Første troede jeg, at det var grafikortet,
> der gik død og deraf satte jeg et andet i, men problemet er det samme.

Skil alt fra hinanden og sammel det igen, du kan evt. starte med kun at
sætte grafikkortet til, og så se om du får et billede hvis du tænder den...
Hvis du gør så kan du sætte tingene til en efter en, så skulle du gerne
finde fejlen... Hvis _ikke_ du får billede på, ja så må du gå ud fra det er
motherboard, CPU eller måske RAM (De tre ting skal selvfølgelig være i
samtidigt med grafikkortet da du ellers ihvertfald ikke får billede på ;))

Brian