Kurt Hansen Husbåd
Fra : stoevelbaek

Dato : 12-01-04 19:54

Til Kurt Hansen

Historien om færgen Søren Støvlbæk er, at færgen er gammel Sallingsund
færge (overfart mellem Mors og Salling).
den er opkaldt efter manden, da han havde taget initiativ til en havn på
øen.

Med venlig hilsen

Støvlbæk

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-01-04 06:18

Mon, 12 Jan 2004 18:54:03 GMT, skrev stoevelbaek:

> [...]
>færge (overfart mellem Mors og Salling).
>den er opkaldt efter manden, da han havde taget initiativ til en havn på

Så ER det altså min mormors bror båden har navn efter. Søren Støvlbæk
var foregangsmand i arbejdet for Sillerslev havn. Tør man spørge om du
har noget med færgen at gøre, eller kender dem der ejer den?

Hvis du vil korrespondere lidt om Støv(e)lbæk-slægten, er jeg fyr og
flamme, da jeg mangler en del informationer om Støv_E_lbæk'erne på
Sjælland.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Trillemus

Dato : 15-01-04 17:58

"stoevelbaek" skrev d. 12-01-04 19:54 dette indlæg :
> [...]

har noget med færgen at gøre, eller kender dem der ejer den?

Hvis du vil korrespondere lidt om Støv(e)lbæk-slægten, er jeg fyr og
flamme, da jeg har et omfattende materiale om slægten (som jeg gerne
deler ud af) og mangler en del informationer om Støv_E_lbæk'erne på
Sjælland.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-01-04 18:20

Thu, 15 Jan 2004 16:57:46 GMT, skrev Trillemus:

Undskyld dette indlæg. jeg loggede mig ind på Kandu i et forsøg på at
komme i kantakt med "stoevelbaek". Jeg skrev et svar til ham - troede
jeg - men nu ser jeg at mit indlæg er havnet her på Usenet???

Hvordan skriver man direkte til en Kandu-bruger? Jeg har sendt en
forespørgsel til Kandu, men de svarer ikke.