Program Vet - online køb ?
Fra : Ida

Dato : 12-01-04 15:15

Hej alle *s*

Program Vet er dyrt herhjemme og jeg var på nippet til at tage til Sverige
og købe stort ind, men kom så til at tænke på, om det kan lade sig gøre at
bestille det hjem, fra et andet land, billigere ?
Ved søgning på google fandt jeg frem til steder i Staterne, hvor der var
onlinesalg, men der kommer vel alskens afgifter på - kender nogle af jer til
et sted, inden for EU, hvor jeg kan bestille hjem fra til en billigere penge
end håndkøb i Sverige ? For jeg ved da, at tager jeg til Sverige, så kommer
jeg til at gå på shopping og så er der ingenting sparet i den sidste ende
*G*

Ida

--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 12-01-04 15:57

Hej Ida,

Vil bare lige sige, at hvis du handler i US så kommer der dansk moms og
skat på.

Men prøv www.zooplus.de - ved dog ikke om de har lige det du mangler,
men de har normalt alt.... og man kan meget let blive fristet !!! Så det
er nok lige så dyrt som at tage til sverige.

Med venlig hilsen
Tine Kristiansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 16:50

--
"Tine Kristiansen" <vitexKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ida,
>
> Vil bare lige sige, at hvis du handler i US så kommer der dansk moms og
> skat på.

Det anede mig - så er dén mulighed iht udelukket *s*

> Men prøv www.zooplus.de - ved dog ikke om de har lige det du mangler,
> men de har normalt alt.... og man kan meget let blive fristet !!! Så det
> er nok lige så dyrt som at tage til sverige.

De har desværre ikke Program Vet, men bortset fra det, så kan man, som du
siger, hurtigt blive fristet

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : goofy

Dato : 12-01-04 20:02

Hej Ida

> Det anede mig - så er dén mulighed iht udelukket *s*

Jeg har tit handlet i USA, dog ikke program wet, men jeg fik
afsenderen til at skriv på den " grønne " seddel som udfyldes af
afsenderen at pakken var " gift" altså gave, jeg er kun en eneste
gang blevet opkrævet dansk moms ( og der stod IKKE" gift" på
pakken )
Prøv dog, du bliver ihvertfald en erfaring rigere

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 20:28

--
"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pakken )
> Prøv dog, du bliver ihvertfald en erfaring rigere

Hej Steen
Hopper over - jeg er typen der altid bliver stoppet i tolden, til trods for
at jeg aldrig har for meget med og altid ser uskyldig ud *G*
Jeg tror nu heller ikke jeg kan få dyrehandlere til at skrive 'gift' på
pakken *s*

379 dkr ($ er nede i 5,85) for 12 piller til hunde mellem 25 og 45 kilo -
det er ret billigt, men med moms og skat, så tror jeg fortjenesten ryger sig
en tur :-|

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : goofy

Dato : 12-01-04 21:09

Hej Igen
> [...]
45 kilo -
> det er ret billigt, men med moms og skat, så tror jeg

Kan jeg få adr. så tror jeg at jeg vil prøve

Steen

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 22:06

--
> [...]
> 45 kilo -
> fortjenesten ryger sig
>
> Kan jeg få adr. så tror jeg at jeg vil prøve

Ja da, det er
http://www.bullwrinkle.com/index.html?ShoppingPages/program.htm~indexmain

det er det billigste sted jeg har kunnet finde *S*

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 12-01-04 21:49

Hejsa Ida

Har fundet dem i DK billigere de hedder program vet. hund 21-40 kg 6 stk
koster 174 kr. så det blvier jo kun 348 kr, her er et link
http://www.hatting-ks.dk/productlist.asp?prodgrp=2770

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 22:09

--
"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stk
> koster 174 kr. så det blvier jo kun 348 kr, her er et link

Orv Gitte - det var godt fundet
Den hopper jeg på.. tak *S*

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : connie-toft

Dato : 13-01-04 18:52

Så tænkte jeg lige " til hund"????
Jeg bruger Program Vet 133mg, køber en pakken med 6 stk til ca 200,-kr på
apoteket eller hos dyrlægen.
Hvilken en er det lige på listen, der er til katte???
Er det varenr 3526100??

Connie

Fra : Ida

Dato : 13-01-04 20:22

--
"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> apoteket eller hos dyrlægen.
> Hvilken en er det lige på listen, der er til katte???

Hej Connie

Varenummer 3526100, som du har kig på, er rigtig nok doseret til katte - det
som mange gør, er at købe de store pipetter til hunde, hælde indholdet i en
skål, tage en engangssprøjte (uden kanyle) og dosere ud, så det passer til
en kat.. det sparer en del penge i det lange løb, specielt hvis man har
mange katte der skal behandles *s*

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 11-01-04 17:04

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kommer
> jeg til at gå på shopping og så er der ingenting sparet i den sidste ende

Hejsa!

I matas kan man købe en 6-pak til 240 kr. Det er da ikke vildt billigt, men
lidt sparer man da.

MVH Kari

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 18:30

--
"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> I matas kan man købe en 6-pak til 240 kr. Det er da ikke vildt billigt,
men
> lidt sparer man da.
>
> MVH Kari

Hejsa Kari

Tak for oplysningen, men det er simpelthen for dyrt, når man har så mange
katte som jeg
Jeg ved, at de svenske priser ligger på ca 190 svenske kroner for samme
pakning og jeg håber at kunne få prisen endnu længere ned

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 12-01-04 18:40

> Tak for oplysningen, men det er simpelthen for dyrt, når man har så
> mange katte som jeg

Hejsa

Jeg tænkte på om frontline ikke kunne erstatte program vet, i såfald kan der
jo spares en del penge på at købe pipeterne til stor hund og dosere ud, ved
at mange bruger det, inkl. mig

MVH
Gitte

Fra : Ida

Dato : 12-01-04 20:03

--

> [...]
der
> jo spares en del penge på at købe pipeterne til stor hund og dosere ud,

Hejsa Gitte

Det skal være Program Vet, da det aktive stof her er Lufenuron, der, ved
forsøg, har vist sig også at være virksom overfor ringorm - jeg er ofte på
udstilling, hvor den slags farer rundt omkring, så jeg vil gerne forebygge
mest muligt *S*

Jeg havde tænkt mig at købe ind til hun, enten som pipette eller som piller,
og så dele ud - havde jeg ikke fulgt med her i NGen, så havde jeg aldrig
fået den idé *G*

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 12-01-04 20:14

> [...]
> ved forsøg, har vist sig også at være virksom overfor ringorm - jeg
> er ofte på udstilling, hvor den slags farer rundt omkring, så jeg vil

Okay ja se så lærte jeg også noget nyttigt idag, for ejg udstiller jo også
med mine NFO´basser så vil da gå over til Program vet for eftertiden

Men smider dig lige en mail privat

MVH
Gitte