E-Mail
webnoob 5265
relaying denied
Fra : rasmus

Dato : 12-01-04 10:31

Hejsa,

Jeg får:

The followig recipient(s) could not be reached:
"navn" on 12-1-2004 10.25
550.5.7.1 <mail-adresse> ... relaying denied

Jeg har ilang tid brugt min gamle tdc-mail men er kunde hos tele2 ... og det
har latid virket.

ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-01-04 10:46

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev :

>Jeg har ilang tid brugt min gamle tdc-mail men er kunde hos tele2 ... og det
>har latid virket.

Ja, til at hente med, men ikke til at poste med.

Brug TDCs pop3 til at hente mail med og Tele2 smtpserver til at
sende med.

Du kan kun poste gennem den server, hos hvem du er opkoblet med,
bl.a. for at undgå at der bliver sendt spam med en tilfældig
smtpserver.
--
Knud

Fra : rasmus

Dato : 12-01-04 10:49

> Brug TDCs pop3 til at hente mail med og Tele2 smtpserver til at
> sende med.

- det er også sådan jeg hele tiden har gjort ... har iøvrigt også andre
problemer med nettet. Visse sider kan jeg ikke besøge og så vidt jeg har
forstået er det noget DNS jeg skal rette ... men jeg fatter ikke en hujende
fis af det.

ras

Fra : rasmus

Dato : 12-01-04 11:14

> Ja, til at hente med, men ikke til at poste med.

- ahh. det er tele2 der har et problem (som de arbejder på hævdes det)

ras