Udmattet og døsig
Fra : Miss007

Dato : 12-01-04 09:52

Hej

Jeg vil høre, hvad jeg kan gøre.

Jeg føler mig udmattet, døsig og har en mild form for kvalme. Jeg falder i
staver. Det du'r jo ikke på en arbejdsplads. Hvad kan jeg gøre? Trænger jeg
til energi-et-eller-andet?

Det er kun mandag-fredag, altså når jeg skal på arbejde. Jeg er glad for mit
arbejde, så det er ikke det der er galt. Vil mene jeg får søvn nok, får ca.
7½ timers ren søvn.

Hilsen Miss007

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 12-01-04 22:16

Hejsa

> [...]
mit
> arbejde, så det er ikke det der er galt. Vil mene jeg får søvn nok, får

Jeg har rigtig gode erfaringer med Enaxin, som kan købes hos Matas. Det kan
tages som en kur, eller som et ekstra kick en dag, hvor man måske har sovet
dårligt.

Det er noget der funker...

www.enaxin.dk

Venligst
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 22:22

"Miss007" <misskat@F-J-E-R-Nmail.dk> wrote in message
> [...]
mit
> arbejde, så det er ikke det der er galt. Vil mene jeg får søvn nok, får

Hej

Du kunne gå til lægen eller apoteket og få undersøgt dit blodtryk,
blodsukker mm. Det kunne lyde som om du har lidt lavt blodtryk eller
blodsukker. Ikke for at sætte en skræk i livet, men det er symptomer derpå.

Mvh J. Ragnar

Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 13-01-04 21:48

> [...]
> blodsukker mm. Det kunne lyde som om du har lidt lavt blodtryk eller
> blodsukker. Ikke for at sætte en skræk i livet, men det er symptomer

Tak for besvarelserne. Jeg har tvunget mig selv til at spise morgenmad, selv
om jeg havde kvalme, og det gjore det bedre. Ganske vist ikke med det samme,
men kvalmen og den døsighed jeg taler om forsvandt lige så langsomt. Jeg er
på slankekur og nægter mig selv at spise usundt, så måske det også har lidt
med sagen at gøre. Men tak. Jeg må hellere huske at spise lidt.

Hilsen Miss007