Kan ikke åbne link i outook 2003
Fra : Michal

Dato : 11-01-04 23:10

Når jeg modtager en mail i outlook 2003 hvor der er et link i, så kommer der
et vindue frem når jeg klikker på det, hvor jeg kan vælge åben "Eksekverbare
Filer" Den åbner ikke linket i et Browser vindue.

Jeg har fulgt et andet råd her i gruppen, med det hjalp heller ikke. Se det
her under:

[Start]
Sæt denne ind i en tekstfil og omdøb den til *.reg. :

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="exe;html;url;bat;rar;com"

Klik herefter på filen og oplysningerne er tilføjet
registreringsdatabasen.
Genstart.
[Slut]

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Mvh
Michal

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-01-04 23:27

> [...]
>Filer" Den åbner ikke linket i et Browser vindue.
>
>Jeg har fulgt et andet råd her i gruppen, med det hjalp heller ikke. Se det
[...]
>[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Security]
>"Level1Remove"="exe;html;url;bat;rar;com"
[...]

Hvilken type fil henviser det link til ?

Du har tilladt exe;html;url;bat;rar;com men hvad nu hvis linket er en
mpeg-film?

Iøvrigt er jeg ikke sikker på at omtalte reg-fix gælder links? Gælder
det ikke kun vedhæftede filer?

/Henrik

Fra : Michal

Dato : 11-01-04 23:33

"Henrik Koksby Hansen" <news@k0ksby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mpeg-film?
>
> Iøvrigt er jeg ikke sikker på at omtalte reg-fix gælder links? Gælder

Den henviser til en helt alm. hjemmeside www.sidenavn.dk

Mvh
Michal

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-04 23:51

"Michal" <Ingen@mail.dk> skrev :

>Når jeg modtager en mail i outlook 2003 hvor der er et link i, så kommer der
>et vindue frem når jeg klikker på det, hvor jeg kan vælge åben "Eksekverbare
>Filer" Den åbner ikke linket i et Browser vindue.

Kig på
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;281679
--
Knud