Duplex Print
Fra : Henning Dalgaard

Dato : 11-01-04 23:14

Hej

Med fare for at mit indlæg ikke passer til denne nyhedsgruppe ...men jeg er
desperat

Jeg skal printe et speciale. Udskriften skal være i 85 procent og på begge
sider. Meningen er, at printe ud på A4 papir, og så få udskriften skåret til
hos trykkeriet. Når jeg printer duplex placeres udskriften i venstre hjørne
på begge sider, men hver anden side skal placeres i højre hjørne, for at
siderne passer sammen. Er der nogen der ved, hvordan jeg løser dette
pronlem - f.eks. om det er printerafhængigt? Kan det evt. løses ved hjælp af
word eller acrobat distiller.

Mvh.

Henning

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-01-04 23:22

"Henning Dalgaard" <dalle@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>siderne passer sammen. Er der nogen der ved, hvordan jeg løser dette
>pronlem - f.eks. om det er printerafhængigt? Kan det evt. løses ved hjælp af

Du er definitivt i forkert gruppe - Det er ikke et hardware problem,
men drejer sig om udskrift indstillinger i dit
tekstbehandlingsprogram..

Dvs du skal over i dk.edb.tekst.ms-word eller eventuelt bare
dk.edb.tekst.

Iøvrigt skal du vel ikke bekymre dig om udskriften, det må være
trykkeriet problem ?!?!

<mlr>

Fra : Kristian Andersen

Dato : 12-01-04 00:31

> Du er definitivt i forkert gruppe - Det er ikke et hardware problem,
> men drejer sig om udskrift indstillinger i dit
> tekstbehandlingsprogram..

Kan man nu også stole på det

Henning spørger bl.a. om det er printer afhængigt, og en printer må vel
betegnes som hardware (der kan være indstillinger på
printeren/printerdriveren der er relevante).

Til Henning - se mit svar i dk.edb

--
Kristian