Manglende knapper efter upload
Fra : Dennis Lange

Dato : 11-01-04 19:53

Hej.

Jeg har kreeret en hjemmeside i FP2003. Den er rimelig standard, lavet ud
fra en af de medfølgende skabeloner.

I højre side har jeg et hyperlink-panel, med en knap pr. side.

Efter upload er knapperne væk. Dvs. funktionen er der som sådan stadig, men
det billede der burde udgøre knappen er væk og erstattet af en
"billedet-kunne-ikke-vises-boks"

Ligeledes er den skrifttype jeg anvendte i FP erstattet af en standard Times
New Roman.

Hvad gør jeg galt?

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Dennis Lange

Dato : 11-01-04 20:02

Dennis Lange skrev:
> Hvad gør jeg galt?

Hej igen.

Det er lidt pinligt at kunne svare på sit eget spørgsmål efter så kort
tid...:-/

Problemet var, at jeg uploadede hjemmesiden manuelt så at sige. Tog filerne
i den lokale mappe og overførte dem via et ftp-program.

Jeg har nu fundet udgiv-funktionen i FP, og sørme om det ikke virke som det
skal

--
Mvh.
Dennis Lange