Lufthansa - hvilken standard på USA-flight~
Fra : Michael Lund

Dato : 11-01-04 16:54

Hej hej.

Som i topic beskrevet...

Vi rejser om en måneds tid til USA for at leve det søde liv i 2½ måned... Vi
skal flyve med Lufthansa og jeg ville bare høre om nogen kender til deres
fly-standard på disse oversøiske flyvninger?

Jeg ved at SAS på disse strækninger har deres nye fly med skærm til hvert
sæde og god benplads... Har Lufthansa evt. samme standard?

På forhånd tak!

Lund

Fra : jo

Dato : 11-01-04 17:41

"Michael Lund" <miggerlund@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved at SAS på disse strækninger har deres nye fly med skærm til hvert
> sæde og god benplads... Har Lufthansa evt. samme standard?
>
> Hej
Det kommer jo lidt an på hvilket fly du skal med. Jeg var med B747 til Los
angeles i sommers og det va´r såmænd udemærket. Der er ikke skærm til hver
og benpladsen er ikke så god som i A340. Jeg fløj fra Frankfurt. Jeg at
lufhansa flyver A340 til Usa men ikke hvilke >Byer.
jesper

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 11-01-04 17:44

> Jeg ved at SAS på disse strækninger har deres nye fly med skærm til hvert
> sæde og god benplads... Har Lufthansa evt. samme standard?
>
> På forhånd tak!
Hej

Det er nemt at undersøge. Find jeres afgang på deres hjemmeside. Find
derefter ud af hvilket materiel de flyver med og tjek det ud på deres site
for "fleet". Der kan du se det.

Mvh

Kennet

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 11-01-04 19:10

Det vil iøvrigt også lette mulighederne for at svare, hvis du angiver
hvilken by du flyver til.

Mvh

Kennet