GSM hardware til PC/Windows
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 11-01-04 16:49

Hej

Findes der noget hardware til PC hvor man under Windows kan sende SMS'er ?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 11-01-04 19:08

> Findes der noget hardware til PC hvor man under Windows kan sende SMS'er ?

Jeg ved at man med den gamle version af dette kort kunne sende SMS så man
burde også kunne med denne version

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/d211/

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 12-01-04 10:56

"Kristian Ørmen Pedersen" <koep@koep.net> wrote in

> Jeg ved at man med den gamle version af dette kort kunne sende SMS så
> man burde også kunne med denne version
>
> http://www.nokia.dk/phones/enhancements/d211/

Ser spændende ud. Tanken var at bruge det sammen med en mailserver for at
lave en email2sms gateway. Jeg må læse lidt mere om produktet. Tak for
linket.

Morten Brynjolf

Fra : Lars Lautrup

Dato : 11-01-04 19:45

"Morten Brynjolf" <spamcatcher@brynjolf.net> skrev i en meddelelse
> Findes der noget hardware til PC hvor man under Windows kan sende SMS'er ?

Køb en gammel brugt mobiltelefon (f.eks. en Nokia) og et datakabel. Så kan
du ved hjælp af Nokia PC Suite (kan downloades fra nokia.com) sende SMS'er
fra PC'en. Jeg tror noget lignende findes til ikke-Nokia telefoner.

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien

Fra : Johnny

Dato : 11-01-04 21:26

Lars Lautrup wrote:
> [...]
> du ved hjælp af Nokia PC Suite (kan downloades fra nokia.com) sende SMS'er
> fra PC'en. Jeg tror noget lignende findes til ikke-Nokia telefoner.

Siemens telefoner kan også sende SMS fra PC'en. S55 eller MC60 kan i
hvert fald.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers