Nyhedsgrupper
Fra : Pepsimax

Dato : 11-01-04 15:37

Hej

Hvilke andre nyhedsgrupper udbyder findes der

og hvor kan jeg finde dem

mvh

pepsimax

Fra : Mads M

Dato : 11-01-04 16:30

On Sun, 11 Jan 2004 15:36:36 +0100, "Pepsimax" <k@pepsimax.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvilke andre nyhedsgrupper udbyder findes der
>
>og hvor kan jeg finde dem

Mener du gratis eller betalings ?
Til diskussioner eller til binære filer ?

Fra : Pepsimax

Dato : 11-01-04 16:39

Hej Mads

det var mange spørgsmål

kunne du svare på dem alle
og gerne dele dem op i gratis og ikke gratis

mvh
pepsimax

Fra : Søren Blom

Dato : 11-01-04 16:48

"Pepsimax" <k@pepsimax.dk> skrev

> det var mange spørgsmål
>
> kunne du svare på dem alle
> og gerne dele dem op i gratis og ikke gratis

Nu spørg du i Vest og Mads svare dig i Øst.

Du skriver i dit spørgsmål, hvilken andre news grupper der findes, det
spørgsmål kan du få svar på, ved at trykke på gruppelisten, lad os gå ud fra
at du bruger Outlook Express til news, så skal du trykke på den knap der
hedder Nyhedsgrupper, så får du en komplet liste over hvilken news grupper
der er på den server du nu vælger at bruge.

Hvis det derimod er news server du egentlig spørg om, men ikke rigtig ved
hvad du skal spørge efter, så er der en række forskellige server alt efter
hvilken udbydere du bruger. Kik på din Internets udbyderes hjemmeside for at
se hvad deres news server hedder.

Kan se at du pt. bruger Sunsite.dk den server føre kun de fleste danske
grupper og nogen enkle alt grupper er det vist.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Pepsimax

Dato : 11-01-04 17:02

Hej Søren

mit spørgsmål er news server
jeg bruger tdm men hvor finder jeg data på den

MEN MEN
hvilke news server koster penge
og hvad får jeg så hos dem

mvh
pepsimax

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-04 20:19

"Pepsimax" <k@pepsimax.dk> skrev :

>hvilke news server koster penge
>og hvad får jeg så hos dem

Det har intet med software.mail+news at gøre, spørg i

med venlig hilsen
Knud