TV + GPS på bærbar pc ?
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 11-01-04 15:39

Hej NG.

Er det muligt at købe et USB TV kort der kan vise UHF tv på en bærbar pc
skærm ?
Hvilke USB GPS moduler og kort kan der fåes til brug i en bærbar(som
kørekomputer
og kort i en lastbil).

--
Søren

Fra : Ole Axelsen

Dato : 11-01-04 17:10

"Søren Ladegaard" <s.ladegaard@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Er det muligt at købe et USB TV kort der kan vise UHF tv på en bærbar pc
> skærm ?

Ja. Alle USB TV-kort kan bruges til det. Kvalitet og pris hænger
selvfølgelig sammen, men jeg vil tro, at du allerede fra 5-600 kr kan få
noget der vil være brugbart.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Thomas G

Dato : 12-01-04 07:48

> [...]
> skærm ?
> Hvilke USB GPS moduler og kort kan der fåes til brug i en bærbar(som

Prøv at kigge på www.gps.dk (nem adresse (direkte til PC
http://www.gps.dk/product/list/42/4)

Alle USB GPS'erne burde passe til din bærbar (så mangler du bare software)

mvh Thomas G