Jenna og Robin i binaer
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-01-04 13:11

Hej. Har lige smidt et par billeder af Jenna og Robin i dk.binaer
Det går bare så hurtigt med dem!

Rinnie

--
http://www.flatcoated-retriever.dk/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-01-04 13:28

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:btrems$222a$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Hej. Har lige smidt et par billeder af Jenna og Robin i dk.binaer
> Det går bare så hurtigt med dem!

Der er ikke nogen billeder på binaer, jeg kan i hvert fald ikke se nogen

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-01-04 16:01

> Hej. Har lige smidt et par billeder af Jenna og Robin i dk.binaer
> Det går bare så hurtigt med dem!
>

> Rinnie

HEjsa

Nåårh de ser fine ud

Mvh MArtin

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-01-04 18:25

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:btrems$222a$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

NU kan jeg se billederne, ihhhh hvor er de gode. smukke hunde du har. Hvor
gamle er de nu?

Knus fra
Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-01-04 20:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

> NU kan jeg se billederne, ihhhh hvor er de gode. smukke hunde du har. Hvor
> gamle er de nu?

Tak for det!

Jenna er 9 mdr. og lige rykket op i heneds første officielle klasse,
Unghundeklassen, som hun debuterer i her i næste weekend på et uofficielt
arrangement og så officielt den 15. Oktober til udstillingen i Odense!

Billedet af Robin er fra i går da han blev 16 uger gammel!

Tiden flyyyver bare afsted!

Robin er allerede renlig. Den lille orm kan holde sig en hel nat!

Rinnie