Format C:
Fra : Anders

Dato : 11-01-04 12:06

Hej NG
Jeg Har en maskine med Windows ME som jeg booter på startdisk, og
prøver at formattere. Når jeg skriver format c: får jeg at vide at der
ikke er nok hukommelse??
Er det en hardware fejl i hukommelsesblokken?
MVH

Fra : thomas

Dato : 11-01-04 13:16

"Anders" <andersvindum@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er nok hukommelse??
> Er det en hardware fejl i hukommelsesblokken?
prøv med delpart og fjern den partition og så opret en ny med fdisk jeg kan
ikke huske om delpart kan oprette en partition
http://www.coxpc.com/download.htm