indretning af gamle CV
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-01-04 10:43

Syntes jeg så et link hvor man kunne se indretning af ældrer CV, men kan
ikke finde det, er det en som kan hjælpe

Mvh Jesper

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-01-04 10:32

"Jesper Pedersen" skrev...
> Syntes jeg så et link hvor man kunne se indretning af ældrer CV, men kan
> ikke finde det, er det en som kan hjælpe

Hvad tænker du på?
Forslag til møblering ville jeg kigge hos de
forskellige fabrikanter efter.
Ideer til materialer og "måder" ville jeg spørge
om her i gruppen.
Man kan lave virkelig meget med lidt vinyldug
og 3mm krydsfiner.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-01-04 21:40

> "Jesper Pedersen" skrev...
>
> Hvad tænker du på?

Hvis man kigge på nye CV, så kan man typsik se et grundrids af den, hvordan
senge og køkken er placeret, også ville jeg gerne finde et sted hvor man evt
kunne se det over de ældre CV

Mvh Jesper

Fra : SB

Dato : 15-01-04 00:22

> [...]
hvordan
> senge og køkken er placeret, også ville jeg gerne finde et sted hvor man

Det sker at campingvognforhandlere har lagt et grundris ud over de brugte
vogne de har til salg, kan være du kan finde noget der du kan bruge.

Søren