Hvorfor kan man ikke det OS9 under X
Fra : Tom

Dato : 11-01-04 00:04

Der er sikekkert et eller andet galt, men jeg må alligevel spørge..om..
Jeg har en panther opdateret til 10.3.2 og jeg kan ikke få startet mit OS9..
Bliver ved med at skrive at den IKKE kan opdatere OS9 systemet, fra X !?
Jeg har først prøvet at opdatere mit eksiosterende OS9 (på en anden disk),
det virkede ikke.
Nu har jeg så efterfølgende installetet det ( OS9.2.2) på samme disk som
OSX, uden at opdatere harddiske..
Stadig uden succes..
Skal jeg virkelig starte helt forfra, og FØRST installere OS9 på disken, og
så Panther ovenpå og så til sidst opdatere OS9 fra OSX?
( bemærkningen må være at det ene OS9 ( det første ) ligger på en 10k LVD
disk ( Adaptec 29160N) og både panther og OS9 nr.2 ligger på en anden 10k
disk ( der ligeledes er på dette SCSI kort)
Tom

Mit spørgsmål er såmænd blot om det er muligt at opdatere et eller flere
elementer I mit OS9 system, og så efterfølgende opdatere det, eller om jeg
skal starte helt forfra !?