Blæser på radeon
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 22:29

Den er defekt (larmer) og jeg vil gerne have en ny. Det findes også, men der
følger så en alublok med.

Hvordan får jeg denne blok af, den ser ud til at være limet. KAN man
overhovedet få den af uden at ødelægge gpu'en?

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-04 17:44

> [...]
>
> Hvordan får jeg denne blok af, den ser ud til at være limet. KAN man
> overhovedet få den af uden at ødelægge gpu'en?

Jeg har pillet køleprofilen af mit Sapphire Radeon 9500 Pro for at skifte
det ud med en Zalman ZM80A-HP, så ja det kan lade sig gøre... Den gamle sad
fast med noget gult termisk klister-tape... Den sad godt fast, jeg nørklede
bare længe nok med profilen til den gav slip, jeg turde ikke bruge rå vold
;)

Brian