Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Er dette en god score for en bærbar
Fra : Zalasta

Dato : 06-01-04 17:53

2254point er det en god score for en dell precision bærbar, med 512Mb DDR
ram, og 1,6 centrino, hvad kan jeg evt. gøre for at gøre den hurtigere( kan
man OCe den)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-01-04 18:26

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> 2254point er det en god score for en dell precision bærbar, med 512Mb
> DDR ram, og 1,6 centrino, hvad kan jeg evt. gøre for at gøre den
> hurtigere( kan man OCe den)

Score i hvad? SiSandra, PCMark, 3dMark, Norton Utilities for Dos 6.22???

Og da posten havner i grafikkort gruppen, må vi regne med du vil kende
scoren for gfx delen af din skødetop, så derfor hvilket gfx kort snakker vi
om og hvor meget ram har den?

--
Bjarke Andersen

Fra : Zulu

Dato : 06-01-04 19:10

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> 2254point er det en god score for en dell precision bærbar, med 512Mb DDR
> ram, og 1,6 centrino, hvad kan jeg evt. gøre for at gøre den hurtigere(
kan
> man OCe den)

Hvis det er i 3DMark01 er den meget passende for en Centrino med integreret
grafik = Montara 855GM chipset.

Zulu

Fra : Zalasta

Dato : 06-01-04 19:57