Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
brev
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 06-01-04 17:13

Hej!
Jeg har en 750MHz computer som er sluttet til en 17"
skærm. Jeg har det problem at farverne ikke vises godt
nok.Når jeg går ind i 'egenskaber for skærm' kan jeg slet ikke ændre på
farverne eller skærmopløsningen. Jeg har
lige monteret nyt grafikkort. Er der hjælp at få her ?
Venlig hilsen Carsten.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-01-04 17:40

Carsten Nielsen wrote:
> [...]
> på farverne eller skærmopløsningen. Jeg har
> lige monteret nyt grafikkort. Er der hjælp at få her ?

Har du afinstalleret de gamle grafikkorts-drivere?

Har du installeret de nye drivere, hvilke?

Hvilket grafikkkort er det gamle/nye?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Peter

Dato : 06-01-04 17:42

"Carsten Nielsen" <Veileborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> farverne eller skærmopløsningen. Jeg har
> lige monteret nyt grafikkort. Er der hjælp at få her ?

Hvilket Windows version bruger du?

Peter B