Manual FP2003
Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 10-01-04 19:08

Hej
Jeg har fået licens til Frontpage2003, men ingen manual og der
er ikke udgivet bøger endnu med FP2003.
Mit spørgsmål er:
Har I fået en manual med til FP2003?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-01-04 21:55

Lillian Bagge Nielsen skrev bl.a.:
> Hej
> Jeg har fået licens til Frontpage2003, men ingen manual og der
> er ikke udgivet bøger endnu med FP2003.
> Mit spørgsmål er:
> Har I fået en manual med til FP2003?

Kan du ikke bare bruge den til version 5

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 10-01-04 22:38

Der er mange flere features med i denne version, så nej, man kan ikke
umiddelbart benytte version 5.0

dropdown-bokse, pop-up-menuer, og mange andre ting.
--

ahw

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 10-01-04 22:36

Der er endnu ingen bøger eller manualer til FP2003 på dansk - de findes p.t
kun på engelsk - ikke engang Idg eller GAD har dem på vort melodiske sprog!

--
ahw

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-01-04 12:00

Arne H.Wilstrup skrev bl.a.:
> Der er endnu ingen bøger eller manualer til FP2003 på dansk -
> de findes p.t kun på engelsk - ikke engang Idg eller GAD har
> dem på vort melodiske sprog!

Det kommer vel snart.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby

Unix, MS-DOS, and Windows
(also known as the Good, the Bad, and the Ugly)

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 11-01-04 13:18

Jeg har forespurgt om det, og det er der ikke meget der tyder på.
Tænk på at bøgerne for FP 2002 først kom i slutningen af året 2003 - nærmere
betegnet i juli-august måned.

Arne H. Wilstrup

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-01-04 13:25

Arne H.Wilstrup skrev bl.a.:
> Jeg har forespurgt om det, og det er der ikke meget
> der tyder på. Tænk på at bøgerne for FP 2002 først kom i
> slutningen af året 2003 - nærmere betegnet i juli-august måned.

Ja det er en skam at de ikke er lavet så snart programmet er
tilsalg.
Måske en klage til forbrugerklage nævnet ville hjælpe.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 11-01-04 14:51

Prøv noget ´nyt i denne gruppe: vær seriøs - der bliver forespurgt om der
ikke findes manualer til FP2003 - det bliver besvaret således at der ikke
findes danske manualer eller bøger og der gives i øvrigt den
forbrugeroplysning at man på de danske forlag ikke endnu ér fremkommet med
nogle af slagsen.
Desuden får forlagene jo alle muligheder for at forberede sig, eftersom de
lang tid før har kunnet få fat i programmerne og i øvrigt har mulighed for
at oversætte de engelsksprogede, hvis de virkelig ønsker at være på forkant
med udviklingen. Det har ikke vist sig at være tilfældet, så derfor findes
de altså ikke - og jeg konstaterer så (igen forbrugeroplysning) at de sidste
gang var mere end 1 år om at udsende bøger på dansk til FP2002, selvom det
havde været på markedet så længe før.

Det var altså ikke et sigal til at vi i denne gruppe skal indlede med
hånfulde bemærkninger, men ja, det er en skam at de ikke har lavet de
pågældende bøger så snart programmet er til salg - det burde de gøre noget
ved - men det er altså ikke sket - og det ER for dårligt, men det er altså
den triste virkelighed.

Arne H. Wilstrup