Problemer med opladning af nokia 8210
Fra : SEBasTian

Dato : 20-04-01 21:05

Hej

Jeg har lige købt en nokia 8210 (2 dage siden), og jeg har allerede
problemer med den. Den ligger nu til opladning for 2. gang og selvom at den
har ligget i mere end 6 timer er den stadig ikke færdig med at oplade, og
det undrer mig da der i manualen står at en opladning tager ca. 3 timer. Er
en gal med telefonen, opladeren eller batteriet eller er det bare mig der er
utålmodig ?

Mvh

Sebastian E. Hoffmann

Fra : Devast8or

Dato : 20-04-01 21:25

Det er helt normalt. Et batteri skal normalt oplades 3-5 gange før det
virker optimalt. Husk at aflade det helt før du lader det op igen de første
par gange, indtil det virker som det skal.

Står det egentlig ikke også i manualen? Det mener jeg da at der gør i min

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-04-01 22:19

Hej

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>Det er helt normalt. Et batteri skal normalt oplades 3-5 gange før det
>virker optimalt.

Og hvis du benytter den medfølgende standard lader, så er det også
ganske normalt at opladningen tager en 6 - 7 timer. - Skal det gå
hurtigere må du anskaffen 'rejseladeren (kr. 129,-) så lades den op på
ca. 1,5 time.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Devast8or

Dato : 20-04-01 23:16

Min er kun ca. 3 timer om at lade op.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : |-TiTaN-|

Dato : 20-04-01 23:32

> [...]
> ganske normalt at opladningen tager en 6 - 7 timer. - Skal det gå
> hurtigere må du anskaffen 'rejseladeren (kr. 129,-) så lades den op på

Dengang jeg havde 8210 tog det kun 2,5 time(r) at lade
den op. 6-7 timer, NO WAY :)
Hilsen Titan

Fra : SEBasTian

Dato : 21-04-01 11:17

> Dengang jeg havde 8210 tog det kun 2,5 time(r) at lade
> den op. 6-7 timer, NO WAY :)
> Hilsen Titan

´Jeg er også ret sikker på at det er opladeren. Jeg satte en anden oplader i
og så var den færdig på en time!

Mvh

Sebastian

Fra : SEBasTian

Dato : 21-04-01 11:16

> Og hvis du benytter den medfølgende standard lader, så er det også
> ganske normalt at opladningen tager en 6 - 7 timer

Forkert!

Der står i manualen at det med den medfølgende oplader tager 3 timer

MVH

Sebastian

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-04-01 22:56

Hej...

>Forkert!

Javel så, ja så må der være en fejl på de 3 eksemplarer vi har her i
huset, de er alle utroligt længe om opladning med originalladeren, se
ovenfor, hvorimod med rejseladeren tar' det som nævnt kun godt een time.
og mønsteret er nøjagtigt ens på alle telefoner.

>Der står i manualen at det med den medfølgende oplader tager 3 timer

Ja, een ting er hvad der står i manualen, virkeligheden er ofte en
anden.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Devast8or

Dato : 22-04-01 00:03

Hvad koster sådan en lader der kan klare det på en time og hvor har du købt
den?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-04-01 23:17

Hej.

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>Hvad koster sådan en lader der kan klare det på en time og hvor har du købt
>den?

Den koster kr. 129,- Jeg købte den i Telebutikken online.
(www.telebutikken.dk)

--
M.v.h. Ole®

Fra : John R. Jensen

Dato : 24-04-01 23:20

> Javel så, ja så må der være en fejl på de 3 eksemplarer vi har her i
> huset, de er alle utroligt længe om opladning med originalladeren,

Ja.... det må der så være... jeg ar aldrig været ude for at det tager mere
end 2-3 timer med standartladeren (ACP-7E)

Mvh John