Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernudløser til 300D
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 10-01-04 11:16

Jadav!

Sådan ser min fjernudløser ud!
Se under fjernudløser (c:

http://home1.stofanet.dk/jadav/

--
Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Ole C.

Dato : 10-01-04 11:50

Hehe, meget opfindsomt og kreativt, jeg foretrækker dog Canons orig.
cordless

Mvh Ole C.
www.condrup.dk

Fra : Peter SH

Dato : 10-01-04 13:04

Hej Hans

Kan du kort fortælle hvordan det skal sættes sammen ? ,hvorfor har du to
knapper på din model. ? ,hvilket signal bruger man ?

er det det samme på 10D ?

Mvh Peter SH

Fra : Knud Bonke

Dato : 10-01-04 15:11

: Kan du kort fortælle hvordan det skal sættes sammen ? ,hvorfor har du to
: knapper på din model. ? ,hvilket signal bruger man ?
:
: er det det samme på 10D ?

: Mvh Peter SH

Kig her i gruppen 29. december : Hjemmelavet cable-release til Canon
Hilsen Knud

Fra : Peter Andersen

Dato : 10-01-04 14:36

Hans Nikolajsen wrote:
> Jadav!
>
> Sådan ser min fjernudløser ud!
> Se under fjernudløser (c:
>

> http://home1.stofanet.dk/jadav/

Jeg kan ikke se noget.... der er fejl på knapperne ude til venstre...

Kan du ikke lave noget alle kan se?

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 10-01-04 23:15

On Sat, 10 Jan 2004 14:36:09 +0100, Peter Andersen wrote:

> Jeg kan ikke se noget.... der er fejl på knapperne ude til venstre...
>
> Kan du ikke lave noget alle kan se?

På min hjemmeside er der et link det er i anden linie, se efter:
"link til en der selv har lavet fjernudløser"

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 10-01-04 23:48

Hej Peter!

Dit "problem" er at du ikke har aktiveret Java.

Jeg vil hjælpe dig lidt, da jeg havde samme problem...

det "dybe" link til fjernbetjeningen er som nedenfor.
http://home1.stofanet.dk/jadav/side_3.htm

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand