Hua Hin - Chang Mai - Myanmar
Fra : Coppi

Dato : 10-01-04 09:21

Hej.

Vi tager til Hua Hin midt i februar.

Vi har en drøm om, at tage 4-5 dage på tur op til Chang Mai eller Chang Rai.
Men det skal være en organiseret tur der starter fra Hua Hin.
Jeg har ledt med lys og lygte for at finde turoperatører fra Hua Hin, men
kan kun finde ture i omegnen, det kan da ikke passe.
Et alternativ kunne være en tur til Myanmar, men de udgår også kun fra
Bangkok.

Hvis nogen af jer kan anbefale nogen ting i nærheden af Hua Hin, så er I
velkomne.

På forhånd tak

coppi

Fra : Kim

Dato : 12-01-04 17:27

Hej Coppi

Du kan prøve at ringe til Ken Diamon co.,LTD, det er et Tysk dansk tur
operatør i Hua Hin på Naresdamri Road 162/6, Spørg efter Peter der taler
dansk
Telefon er 0066 (0) 32 513863
God tur

Replay to kro90REMOVE@hotmail.com