Reel standby på T610
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 00:14

Hejsa!

Ja hvad er den reelle standby I oplever på jeres T610? Jeg har nemlig
fundet den til 999,- med MobilExtra200 eller hvad faen det nu hedder
Så det er jo lidt af et tilbud der vil noget!

Hvordan er hurtigheden på SMS skrivning når man efterhånden får fyldt
i hukommelsen?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Emil Jensen

Dato : 10-01-04 02:48

El.Giganten har(havde) den til 799 kr, ihvertfald omkring 7 januar. Også med
omtalte abonnement.

Mvh

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 02:53

On Sat, 10 Jan 2004 02:47:32 +0100, Emil Jensen wrote:

> El.Giganten har(havde) den til 799 kr, ihvertfald omkring 7 januar. Også med
> omtalte abonnement.

Værd at tage med, omend jeg måske får den leveret oplåst til de 999,-.
Så kan jeg bruge mit Telmore kort indtil abb. er overført.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-01-04 10:56

On 2004-01-10, Martin Johansen [6000] <ares@c.dk> wrote:

> Værd at tage med, omend jeg måske får den leveret oplåst til de 999,-.
> Så kan jeg bruge mit Telmore kort indtil abb. er overført.

Men du binder dig til 200 kr/md i 6 mdr = 2199 i det hele.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 11:23

On Sat, 10 Jan 2004 09:56:09 +0000, Povl H. Pedersen wrote:

> Men du binder dig til 200 kr/md i 6 mdr = 2199 i det hele.

Nej for jeg overfører jo mit nummer, så får ikke noget ekstra forbrug
ud over det, da jeg i forvejen ligger på ca. 400 i måneden.

Så prisen er kun 999,- idet jeg stadig kun har et abb. liggende

Men det var noget andet hvis jeg skulle beholde mit nuværende og bare
have det nye til, at ligge i skuffen..

Alt dette er jeg godt klar over

Er bare ikke klar over den batt. levetid............

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-01-04 01:02

On 2004-01-10, Martin Johansen [6000] <ares@c.dk> wrote:

> Nej for jeg overfører jo mit nummer, så får ikke noget ekstra forbrug
> ud over det, da jeg i forvejen ligger på ca. 400 i måneden.
>
> Så prisen er kun 999,- idet jeg stadig kun har et abb. liggende

Hvilket abbonnement er billigere end de gratis ?

Jeg ser ikke umiddelbart nogen grund til de store månedlige
dummebøder.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-04 00:01

On Sun, 11 Jan 2004 00:01:40 +0000, Povl H. Pedersen wrote:

> Jeg ser ikke umiddelbart nogen grund til de store månedlige
> dummebøder.

Hvad mener du helt præcist? De 30,- i abb. eller? I så fald kan jeg sq
godt leve med de 180,- ekstra til de 6 måneder er gået...

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-01-04 10:36

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message

> Hvad mener du helt præcist? De 30,- i abb. eller? I så fald kan jeg sq
> godt leve med de 180,- ekstra til de 6 måneder er gået...

Der er tale om et mobil abbonement hvor du forpligtiger dig til at tale
for 200 kroner om måneden .. gør du ikke det bliver de opkrævet
alligevel .. så skal abbonementet ikke bruges bliver det lidt dyrt at have
liggende.

Regards

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-04 12:30

On Mon, 12 Jan 2004 09:36:16 +0000, J.K.Arning wrote:

> Der er tale om et mobil abbonement hvor du forpligtiger dig til at tale
> for 200 kroner om måneden .. gør du ikke det bliver de opkrævet

Jep, den er jeg klar over - har jo læst hvad jeg har skrevet under på

> alligevel .. så skal abbonementet ikke bruges bliver det lidt dyrt at have
> liggende.

Helt enig - men der er netop tale om et abb. hvor det skal bruges og jeg
ligger normalt på et forbrug qua ~400,- pr. måned, så ingen problemer i
det.

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-04 11:41

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Ja hvad er den reelle standby I oplever på jeres T610?

Ca. 5 dage med BlueTooth aktiveret. En god uge uden.

> Hvordan er hurtigheden på SMS skrivning når man efterhånden får fyldt
> i hukommelsen?

Fin.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 12:09

On Sat, 10 Jan 2004 11:40:37 +0100, BorreBoy wrote:

> Ca. 5 dage med BlueTooth aktiveret. En god uge uden.

Døgndrift?

> Fin.

Bedre end T65 ?

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-04 12:16

> Døgndrift?

Ja

> Bedre end T65 ?

Kan ikke huske hvor hurtig en T65 er.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 15:19

On Sat, 10 Jan 2004 12:15:49 +0100, BorreBoy wrote:

> Kan ikke huske hvor hurtig en T65 er.

Den er ret langsom.

Anyhow, nu har jeg købt den. 799,- i Elgiganten til TDC Mobil Extra 200.

Den er ikke helt så hurtig som min Siemens C55, men den er noget
hurtigere end T65/T68, så det er lækkert nok.

Nu skal den bare lige køres helt død og så lades hele natten igennem
så den bliver helt opladet.

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-04 15:57

> Nu skal den bare lige køres helt død og så lades hele natten igennem
> så den bliver helt opladet.

Nemlig
Tillykke med den.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 16:25

On Sat, 10 Jan 2004 15:57:02 +0100, BorreBoy wrote:

> Nemlig
> Tillykke med den.

Tak skal du have!

Jeg kan se allerede nu, at jeg nok ikke kommer til, at fortryde mit køb
Den er jo herrefed!!!

Har du erfaringer med BT? Kan jeg bare købe en Dongle og så virker den
trådløst til min PC ?

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-04 17:54

> [...]
> Den er jo herrefed!!!
>
> Har du erfaringer med BT? Kan jeg bare købe en Dongle og så virker den

Ja.
Jeg vil anbefale dette sæt, hvis du alligevel trænger til nyt tastatur/mus:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544637930

Det er ret fedt, og softwaren dertil, gør at du kan sende sms'er fra PC'en
via mobilen (og naturligvis læse sms'er på PC'en).
Man kan naturligvis også overføre billeder, ringetoner, temaer til/fra
computeren, samt synkronisere med Outlook.

Fra : mullerman

Dato : 11-01-04 17:10

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

Nu når du lige har fået vidunderet, jeg har haft min i ca 5-6 mdr, så vil
jeg da lige give dig et link til en side så du kan pifte din mobil endnu
mere op... ;)

www.myt610.net

her kan du hente ringetoner, logoer, spil, programmer og temaer GRATIS

Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-04 00:02

On Sun, 11 Jan 2004 17:10:13 +0100, mullerman wrote:

> [...]
> mere op... ;)

> www.myt610.net
>
> her kan du hente ringetoner, logoer, spil, programmer og temaer GRATIS

Har allerede prøvet siden og den er FED!! Hold da op nogle lækre tøser,
øhh temaer man kan hente

Har allerede hentet Metris så min dag er reddet - elsker det spil

Kender du til andre sider?