E-Mail
webnoob 5265
Hvordan skilles e-mailadr.
Fra : Topp

Dato : 09-01-04 23:10

Hej gruppe

Vi har 3 Pc'er i netværk i vore hus, jeg har nu oprettet en e-mail
adr. til vores børn, men jeg får alle deres mails ind på min PC.

Kan mails ikke på en eller anden måde linkes op på den PC hvor
de skal ses/læses?

Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-04 00:53

"Topp" <t.toppkop@mail.dk> skrev :

>Vi har 3 Pc'er i netværk i vore hus, jeg har nu oprettet en e-mail
>adr. til vores børn, men jeg får alle deres mails ind på min PC.

Og hvilket postprogram bruger I?

Det skyldes at de adresser I har hos TDC kun er aliaser og at der
kun er en postkasse.

Hvis det er Outlook Express, så er der en løsning på
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5234_902

Hvis det er Outlook Express I bruger og har brug for yderlig
hjælp, så stil dem venligst i OE-gruppen, se signatur.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Topp

Dato : 10-01-04 01:03

Jeg/vi bruger Outlook, ændre det noget???

Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-04 01:53

"Topp" <t.toppkop@mail.dk> skrev :

>Jeg/vi bruger Outlook, ændre det noget?

Se tråden, der starter med
Newsgroups: dk.edb.internet.software.mail+news
Subject: Hjælp til opsætning af E-mail adresser i Outlook
Date: Mon, 5 Jan 2004 19:41:43 +0100

I Martins svar, står hvordan det skulle kunne virke med Outlook.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud