Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF-filer
Fra : Peter

Dato : 09-01-04 20:12

Hej NG!

Håber jeg har valgt den rigtige gr.

Jeg har afprøvet nogle pdf-programmer uden at få et ordentligt resultat ud
af det! Jeg har prøvet "pdf-factory" som indsætter en reklamelinie nederst
(Øv). Jeg har også prøvet "pdf-creator" som laver nogle "checkboxes" meget
tykke i stregen (Øv). Jeg har forsøgt at installere pdf995, men uden held.
Jeg har også førsøgt at få "online-pdf" til at virke hos Adope, men også
uden held.

Er der en eller anden som evt. kan / vil hjælpe mig. Gerne en person som jeg
kan sende mine 2 Word.doc. som så kunne blive lavet til pdf-filer? - På
forhånd tak!

m.v.h.

Peter, Odense

Fra : Peter Loumann

Dato : 09-01-04 20:18

On Fri, 9 Jan 2004 20:12:07 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:

>Hej NG!

Hej Peter

>Håber jeg har valgt den rigtige gr.

Det har du.

>Jeg har afprøvet nogle pdf-programmer uden at få et ordentligt resultat

Den gode, og dyre, løsning er selvfølgelig Adobe Acrobat. Men nyeste
udg. af det gratis Open Office kan gemme som *.pdf. Jeg har ikke den
store erfaring med det, men umiddelbart ser det pænt og velfungerende
ud, så du kunne da prøve at se om du er tilfreds med det.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : JMo.

Dato : 09-01-04 20:24

Peter wrote:

> [...]
> installere pdf995, men uden held. Jeg har også førsøgt at få
> "online-pdf" til at virke hos Adope, men også uden held.

Jeg har hørt CutePDF Printer rosende omtalt - men har dog ikke selv prøvet
det.

http://www.acrosoftware.com/

Fra : Britt Malka

Dato : 09-01-04 20:51

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev:

>Jeg har hørt CutePDF Printer rosende omtalt - men har dog ikke selv prøvet
>det.

Den er ganske udmærket. Jeg har haft den installeret, men
afinstalleret den igen, fordi jeg har Adobe Acrobat.

Jeg har skrevet lidt om, hvordan det bruges, og hvor det kan hentes på
dette link:

http://www.tips-og-tricks.com/tippet?post=54

--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Morten Bested

Dato : 10-01-04 22:00

Hvis du ønsker at konvertere f.eks. word dokumenter til PDF, så kan jeg
varmt anbefale Sowedoo easy pdf converter (http://www.easypdfconverter.com/)
.... jeg har gennemtestet det, og det virker utrolig godt. Det koster kun 25
euro, hvilket er meget billigt i forhold til Adobes egen.

Fra : tinolarsen

Dato : 26-01-04 20:52

Hej Peter

Jeg ved ikke om du har fået fat i et program der kan, men jeg har et der
kan..

Jeg har fået det med på en cd fra Komputer bladet Komputer..

Det ligger på cd'en hver gang - det hedder pdf995

Sp mit råd er til dig at du køber deres blad...

mvh Tino

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-01-04 00:14

On Mon, 26 Jan 2004 19:51:58 GMT, "tinolarsen"
<tinolarsen.news@kandu.dk> wrote:

>Sp mit råd er til dig at du køber deres blad...

Eller henter den her: http://www.pdf995.com/

Med venlig hilsen
Jesper Hansen