Gourmet-weekend, igen.......
Fra : connie-toft

Dato : 09-01-04 17:13

Godt nytår alle madelskere

Jeg stillede et spørgsmål i december, ang. gourmet-weekend, som min veninde
og mig ville give vores mænd i julegave. Nu har vores fyre har fået et
gavekort, på en "oplevelsesweekend" MEN de ved stadig ikke lige helt hvad de
skal Min veninde og jeg roder stadig med forskellige steder!

Jeg er ret lun på Fakkelgården, hun også, men hun har en kollega der har
været på et weekendophold på Steensgaard Slot, skulle efter hendes mening
være kanon godt.
Jeg har kigget lidt på nettet, og kan ikke finde andet end deres hjemmeside,
ingen anbefalinger fra nogen eller noget?? Er der nogen der kender dette
sted, og har erfaringer de vil dele ud af???

Mange forvirrede hilsner

Connie

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 09-01-04 18:12

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen anbefalinger fra nogen eller noget?? Er der nogen der kender dette
> sted, og har erfaringer de vil dele ud af???

Hej Connie

Jeg ville ikke være i tvivl. Fakkelgården har et kanon godt køkken, og nogle
dejlige værelser, med udsigt over Flensborg Fjord. Vi er aldrig blevet
skuffet over deres weekend ophold.

mvh

Eskil Grønbek

--
Tjen 60-100% ved salg af modetøj til kvinder
www.trendzetters.com/tg-fashion

Fra : Gert Krabsen

Dato : 10-01-04 13:58

Fri, 9 Jan 2004 17:12:56 +0100, connie-toft <connie-toft@mail.tele.dk>
skrev:

> [...]
> ingen anbefalinger fra nogen eller noget?? Er der nogen der kender dette
> sted, og har erfaringer de vil dele ud af???

Hvis ellers økonomien slår til, ville jeg ikke være i tvivl.

Steensgaard Herregårdspension er et fortrinligt sted, og deres kok fejler
ikke noget, men Fakkelgaarden er i en klasse for sig. Er vejret til det, er
morgenmaden på græsplænen med udsigt over Flensborg Fjord...

go fornøjelse - uanset hvad I ender med at vælge, har I gode oplevelser i
sigte..

mvh
Krabsen

--