Mozilla til OS 8.1?
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-01-04 14:53

Jeg sidder og er i færd med at konfigure en ældre mac - jeg mangler en
version af Mozilla, der kan fungere dér. På Mozillas hjemmeside synes jeg
ikke, jeg umiddelbart kan finde en - nogen der har en URL?

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 09-01-04 17:53

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> writes:

> Jeg sidder og er i færd med at konfigure en ældre mac - jeg mangler
> en version af Mozilla, der kan fungere dér. På Mozillas hjemmeside
> synes jeg ikke, jeg umiddelbart kan finde en - nogen der har en URL?

Ikke lige ved hånden, men der bør ligge en Mozilla til Classic der et
sted. Men udviklingen til Mac OS 9.x er indstillet, så du finder kun
en ældre udgave. Desværre.

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-01-04 20:24

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Ikke lige ved hånden, men der bør ligge en Mozilla til Classic der et
> sted. Men udviklingen til Mac OS 9.x er indstillet, så du finder kun
> en ældre udgave. Desværre.

Et hurtigt gennemsyn hos Mozilla's:

<http://www.mozilla.org/releases/old-releases.html>
og
<http://www.mozilla.org/projects/seamonkey/release-notes/>

viser ikke nogen versioner der kan køre på under 8.5.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-04 05:35

Hej Kaj

Jeg har faktisk kørt med Mozilla 1.01 på Mac OS 8.1 og på en system
7.6.1 på samme PowerMac 7200/90. Fungerede fint, men lidt langsom på
begge systemer. Kræver dog, at du installerer OpenTransport 1.1 på
System 7.6.1.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-01-04 22:21

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Ikke lige ved hånden, men der bør ligge en Mozilla til Classic der et
> sted. Men udviklingen til Mac OS 9.x er indstillet, så du finder kun
> en ældre udgave. Desværre.

Der er en 1.2.1'er på
http://www.mozilla.org/releases/old-releases-1.1-1.4rc3.html

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : No1

Dato : 09-01-04 20:29

> Jeg sidder og er i færd med at konfigure en ældre mac - jeg mangler en
> version af Mozilla, der kan fungere dér. På Mozillas hjemmeside synes jeg
> ikke, jeg umiddelbart kan finde en - nogen der har en URL?

Du kan sikkert finde en ældre version af Netscape Navigator, der kan
køre derpå.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-04 05:27

Hej Frank

Opr. ville jeg have skrevet, at du skulle nøjes med ver. 0.9b, men så
kom jeg til at tænke på, at den har visse stabilitetsproblemer, så jeg
vil mene, at ver. 1.01 er den eneste, der kan bruges. Link- direkte
download:
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/releases/mozilla1.0.1/mozilla-mac-101-full-instal.bin>

Alternativt må det være Netscape Communicator 4.04/4.08. - 4.04 hvis det
skal være på dansk, 4.08, hvis det er lige meget. Den kan du finde på
www.netscape.com -> downloads -> browsers -> archives.

mvh. Erik Richard