størrelse af HP-printer
Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 10:20

Hejsa,
Er der en som kan hjælpe med målene på ex. HP3420 HP3550 eller HP3650. Jeg
er interesseret i at vide hvor dyb printeren er incl. papir.

Mvh
Peter

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 09-01-04 11:27

On Fri, 9 Jan 2004 10:20:25 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

>Hejsa,
>Er der en som kan hjælpe med målene på ex. HP3420 HP3550 eller HP3650. Jeg
>er interesseret i at vide hvor dyb printeren er incl. papir.

      Bredde   Dybde   Højde

HP 3420:    16,6   7,2   5,6   (inch)
      421,64   182,88   142,24   (mm)

HP 3550:    16,6   9,6   7,75   (inch)
      421,64   243,84   196,85   (mm)

HP 3650:    16,9   8,1   5,6   (inch)
      429,26   205,74   142,24   (mm)

Oplysningerne hentet på HP,s webside www.hp.com

HP 3420: http://makeashorterlink.com/?M27D11207

HP 3550: http://makeashorterlink.com/?M28D13207

HP 3650: http://makeashorterlink.com/?K59D16207

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 12:21

Hejsa og tak, meenn....

Ja, de tal fandt jeg også selv frem til. Problemet er bare, at det målene
UDEN papir i printeren. En dybde på hhv. 182, 243, 205 mm kan jo ikke
inkludere et A4 der er 290mm.
Derfor - nogen der kan lave en egen-måling på en eller flere af disse
printermodeller?

Mvh
Peter

Fra : Jesper

Dato : 10-01-04 00:22

Havde du nu kigget lidt nærmere på disse printere ville du nok opdag at der
er 2 papirbakker på dem. Den nederste af dem opbevarer papiret, og i den
øverste af dem kommer det færdigprintede ud. Derfor kan det vel ikke være så
væsentligt hvor dybe de er, med mindre den skal stå i en reol med en låge
for. Eller tager jeg helt fejl der ??

MVH

Jesper