Åbne .dmg filer?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-01-04 03:37

Hej

Folk er da også skøre..! - De laver et program (beta) til OS 9.2 og
så pakker de minsandten i OS X, så der kommer en .dmg ful ud af det. -
Og den kan selvfølgelige ikke åbnes med DiskCopy eller aladdin StuffIt
Expander Standard 7.03 Classic...

Er der et eller andet OS 9 værktøj, der kan åbne disse .dmg filer? -
svjv. kan man installere StuffIt 7.03 Standard Edition Carbon på OS 9. -
Installeren åbner ihvertfald, når man dobbeltklikker på den, men jeg har
ikke rigtig vovet det endnu, da jeg er ved at få den her G3/400 til at
køre nogenlunde nu, og det skulle helst blive godt, nu da jeg får en
disk mere i på BUS 0 ID 0....

Er der nogle erfaringer med StuffIt Carbon på klassisk OS 9? - 9.2.2DK....

mvh. Ek Richard
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 09-01-04 11:48

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.DK> wrote:

> [...]
> ikke rigtig vovet det endnu, da jeg er ved at få den her G3/400 til at
> køre nogenlunde nu, og det skulle helst blive godt, nu da jeg får en

Apple udsendte på et tidspunkt en særlig betaversion af Disk Copy 6.5
til udviklere som kan åbne dmg filer. Den har aldrig været frigivet
offentligt. Indtil for nylig kunne den dog downloades fra
www.bombich.com. Du får den i en separat mail.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-04 05:07

Hej Thomas - og Zorilla

Jeg har fået både DiskCopy og et lille mounterprogram fra Peter, så nu
burde jeg kunne åbne filerne uden problemer. Jeg mente også, jeg havde
den specialversion af DiskCopy, men ahr ikke umiddelbart kunne finde den...

Så mange tak til jer begge!
mvh. Erik Richard

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-01-04 14:39

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.DK> skrev i en meddelelse

>Er der et eller andet OS 9 værktøj, der kan åbne disse .dmg filer? -

Jeg så forleden et freeware program på versiontracker beregnet præcis til
dette formål.
Jeg kan ikke huske programmets navn, men det hed noget med dmg.

mvh
Peter