Se lige
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-01-04 00:09

Hejsa Gruppe

Jeg er i gang med at opdatere min hjemmeside og Darkie er også kommet med
*S*
Siden er under ombygning endnu - men tag en kigger

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-01-04 01:08

Joan Frederiksen wrote:
> Hejsa Gruppe
>
> Jeg er i gang med at opdatere min hjemmeside og Darkie er også kommet
> med *S*
> Siden er under ombygning endnu - men tag en kigger

umiddelbart flot flot ;)
men (er der ikke altid det?) jeg synes det er meget uoverskueligt.... dels
pga tekstfarven og dels fordi teksten kommer meget tæt.... måske det kunne
hjælpe at centrere teksten mere( gøre det "smallere") og lave mere luft
eller evt putte nogle billeder indimellem de store afsnit?
synes det er værst i den tekst i har skrevet om darkie......
og så savner jeg at man kan bruge billederne af de dejlige kræ som direkte
link til siden om den enkelte ;)

jeg VED godt du ikke bad om kritik og at du stadig arbejder på den ;) synes
bare lige jeg ville komme med de indledende tanker, og eftersom du ikke var
online på ICQ måtte jeg jo tage den her*G*

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-01-04 15:35

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller evt putte nogle billeder indimellem de store afsnit?
> synes det er værst i den tekst i har skrevet om darkie......

Lavede ellers lidt store mellemrum i afsnittene. Kan det være farven på
teksten der driller mest? Synz ikk om at putte, andre farver ind på den
baggrund - men kan da prøve at lege lidt med det.
Putter nok lidt billeder på den side også *S*

> og så savner jeg at man kan bruge billederne af de dejlige kræ som direkte
> link til siden om den enkelte ;)

Det var en god ide - Tak *S*

> [...]
var
> online på ICQ måtte jeg jo tage den her*G*

Jamen alt kritik modtages - måske med kyshånd *G* ;oP
Og ja der arbejdes på siden, ikke så hurtigt - men sådan lidt af gangen.

Knus
Joan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-01-04 20:18

Joan Frederiksen wrote:

> Lavede ellers lidt store mellemrum i afsnittene. Kan det være farven
> på teksten der driller mest?

ja det tror jeg..... det kan også være mine øjne*G* men jeg synes det havde
en tendens til at flyde sammen....
det var absolut værst i teksten om darkie hvor det var skrevet i
kursiv...... måske det kunne hjælpe at bruge en mindre "snørklet"
skrifttype.... Verdana er altid god feks....

> Synz ikk om at putte, andre farver ind
> på den baggrund - men kan da prøve at lege lidt med det.

det kan jeg godt forstå...... farverne harmonerer smadder flot synes
jeg....... det er som sagt også værst der hvor skriften er kursiv.....

> Putter nok lidt billeder på den side også *S*

ville nok være en god ide ;) det kommer desværre hurtigt til at virke
"gnidret" når teksten og farven er i samme tone og der intet er til at bryde
det ;)

> Det var en god ide - Tak *S*

anytime ;)

> Jamen alt kritik modtages - måske med kyshånd *G* ;oP
> Og ja der arbejdes på siden, ikke så hurtigt - men sådan lidt af
> gangen.

Måske??*GGG* i know.... indimellem skal der jo ske lidt nyt ;)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-01-04 11:45

> [...]

> det var absolut værst i teksten om darkie hvor det var skrevet i
> kursiv...... måske det kunne hjælpe at bruge en mindre "snørklet"

Teksten er ikke skrevet i kursiv Sabina du skal ikke sidde på hovedet
foran skærmen *drille drille*

Indtil videre har jeg leget lidt med forsiden - nye billeder - som kan
klikkes på

Knus
Joan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-04 13:25

Joan Frederiksen wrote:

> Teksten er ikke skrevet i kursiv Sabina du skal ikke sidde på
> hovedet foran skærmen *drille drille*

jamen det er så sjåååååvt*G* ;)
btw, fik lige tid til at "decifre" teksten om Darkie..... øv hvor en træls
historie for jer, håber snart der kommer en løsning på ihvertfald en del af
problemet :(

smuukt ;)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-01-04 11:01

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev bl.a.

> [...]
> historie for jer, håber snart der kommer en løsning på ihvertfald en del

Lige netop Darkies side, bliver opdateret jævnligt lige for tiden

Knus
Joan