Telefonsvarer indikation ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-04 22:13

Siden jeg skiftede til Telmore - og altså TDC netværk - kort efter de
startede har jeg fået en SMS om at der var beskeder på
telefonsvareren istedet for at telefonens besked-ikon blev aktiveret.
Da jeg skiftede til Siemens C55 (fra en anden Siemens) stoppede SMS
rapporter med at virke, de blev også blot til SMS beskeder istedet
for en "quick tekst" i displayet.

Telmores kundeservice mente umidelbart at det var telefonen den var
gal med - har de ret ? - og hvis de har, er det noget man kan rette
op på ?

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-01-04 22:55

"Henrik Stidsen" wrote in message
> Siden jeg skiftede til Telmore - og altså TDC netværk - kort efter de
> startede har jeg fået en SMS om at der var beskeder på
> telefonsvareren istedet for at telefonens besked-ikon blev aktiveret.

Dette er TDC/Telmores "skyld", da de eneste der understøtter den der
tlf.svarer ikon er Orange (mener ikke der er andre)...

> Da jeg skiftede til Siemens C55 (fra en anden Siemens) stoppede SMS
> rapporter med at virke, de blev også blot til SMS beskeder istedet
> for en "quick tekst" i displayet.

Dette tror jeg er telefonens skyld... På min N6210 og N6610 kommer
rapporterne både som rapporter i indbakken (men den bipper _ikke_ når de
ankommer), samt tekst direkte på skærmen. Nogen kammerater med N3310/3210
får dem kun som sms'er i indbakken (hvor den også bipper og siger ny besked)

Hygge...
Daniel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-01-04 23:31

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> wrote in

> [...]
> Nogen kammerater med N3310/3210 får dem kun som sms'er i
> indbakken (hvor den også bipper og siger ny besked)

Mærkeligt. Jeg har opdateret softwaren så det var altså ikke bare en
"begynderfejl".
Min gamle Siemens M31i (den gule håndværkerting) kunne sagtens finde
ud af det.

Jeg vil eegntlig gerne have rapporterne, gider bare ikke have dem som
SMSer.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-01-04 23:42

Daniel Alstrup skrev:

>Dette er TDC/Telmores "skyld", da de eneste der understøtter den der
>tlf.svarer ikon er Orange (mener ikke der er andre)...

Det er korrekt - men meget mærkeligt i øvrigt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!