Flytte e-mail
Fra : Mortensen

Dato : 08-01-04 20:41

Jeg skal have flyttet nogle mails til en ny computer -og mener der er en
funktion så man kan eksportere mails (til diskette)
Er der nogen der har et tip (Kører Outlook XP)
mvh
Kem

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-01-04 09:29

On Thu, 8 Jan 2004 20:41:18 +0100, "Mortensen" <mortensens@mail.dummy
dummy erstattes med dk> wrote:

>Er der nogen der har et tip (Kører Outlook XP)

Måske bedre hvis du fortalte noget om hvilket mail-program det drejer
sig om.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Morten

Dato : 09-01-04 18:43

Du har selvfølgelig ret, men når jeg nævner Outlook, så regner jeg med at
det er en selvfølge at det er dette program jeg bruger til mail - men ok jeg
prøver at udtrykke mig tydeligere en anden gang
mvh
kem