Ringetoner på N6100
Fra : Brian Olsen

Dato : 08-01-04 17:49

Hej

Jeg har købt et par ringetoner som så er blevet sendt direkte til telefonen og det virker fint.

Nu vil jeg gerne have opdateret min software i min Nokia 6100, men mister jeg ikke ringetonerne
på den når butikken har opdateret den ?

Kan jeg gemme ringetonerne på min PC og uploade dem igen senere, har IrDA og ingen problemer
med at uploade toner, jeg kan bare ikke få dem fra telefonen og den anden vej ?

Skal man bruge et specielt program for at få dem fra telefonen og ned på PC'en ?

På forhånd tak

Brian Olsen
--
Reply-mail læses ikke pga. SPAM !
Brug istedet: nyhed (snabela) dbmail (dot) dk

Fra : Jens Andersen

Dato : 09-01-04 04:04

In news:btk1m2$8aia0$1@ID-208046.news.uni-berlin.de,
Brian Olsen <penol@mailme.dk> typed:
> [...]
> dem fra telefonen og den anden vej ?
>
> Skal man bruge et specielt program for at få dem fra telefonen og ned
Både og...Nokia PC Suite har en funktion til backup & restore af sådanne
ting (Dvs. den henter alt..du kan ikke vælge noget som helst da ringetoner
etc. er beskyttede af copyright). Det skal siges at jeg ikke selv har prøvet
det da jeg endnu ikke har et kabel (og har ikke IrDA).
Alternativt kan du benytte Mobimb eller Oxygen Phone Manager som begge har
mulighed for at hente filer fra telefonen (inklusiv ringetoner og billeder)
Mvh
Jens Andersen