LS-120 diskettedrev!!
Fra : Bo Arling

Dato : 08-01-04 17:04

Hej i gruppen

Mit LS-120 drev er stået af, det kan ihvertfald ikke længere læse mine
disketter.

Er der nogen, der eventuelt ligger inde med et sådant, der enten kan lånes
eller købes, så jeg kan få fat i mine data.

Eller er der andre ideer?

Jeg bor i 7400 - 7500 - 7600 - 7800 området.

M.v.h
Bo

Fra : Olesen

Dato : 08-01-04 17:33

"Bo Arling" <boarling@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der eventuelt ligger inde med et sådant, der enten kan lånes
> eller købes, så jeg kan få fat i mine data.

Hvad vil du gi' for et drev, som kun er ganske let brugt ?

Fra : Bo Arling

Dato : 08-01-04 17:51

> Hvad vil du gi' for et drev, som kun er ganske let brugt ?
>
> Hvad vil du gi' for et drev, som kun er ganske let brugt ?

Jeg ved faktisk ikke, hvad det kan koste.

Jeg har søgt nettet tyndt for at finde et nyt, men det er vist gået ud af
produktion for længe siden.

"Den der har grisen ........"

Bo

Fra : Bo Arling

Dato : 08-01-04 19:58

> Jeg ved faktisk ikke, hvad det kan koste.
>
> Jeg har søgt nettet tyndt for at finde et nyt, men det er vist gået ud af
> [...]

Jeg er stadig meget interesseret i at høre fra dig. Jeg håber ikke jeg har
virket afvisende.

Svar mig venligst igen.

Bo

Fra : Bo Arling

Dato : 09-01-04 15:54

1000 tak for indsats forskellige steder fra

Har nu tilbud, så jeg regner med at afslutte handel snarest.

Bo