Er det mig eller CC der fucker det op??
Fra : Finn Jensen

Dato : 20-04-01 15:52

Hej alle,

Når jeg forsøger at poste via CC nyhedsserver kommer der følgende
feljmedelse:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Lady Sandvil', Konto:
'Nyheder', Server: 'news.cybercity.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
'441 437 HTML post', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

Det er en binær fil til news:alt.binaries.pictures.fishing

Finn Jensen

Fra : Hauge

Dato : 20-04-01 16:11

Hejsa

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
> '441 437 HTML post', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,

HTML post, der er din fejl, vælg ren text istedet for.

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-01 16:30

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message

> HTML post, der er din fejl, vælg ren text istedet for.

Men burde det ikke godkendes, da det er en binaer gruppe?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-01 17:38

Fri, 20 Apr 2001 17:29:54 +0200, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk>:

>Men burde det ikke godkendes, da det er en binaer gruppe?

Forhåbentlig ikke, der er stor forskel på at sende i HTML + vedhæfte
en fil eller sende i plain text + vedhæfte en fil.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-04-01 18:45

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> "Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
>
> HTML post, der er din fejl, vælg ren text istedet for.

Jeg sender _altid_ nyhedsmeddelser i ren tekst. Jeg ved ikke hvorfor
meddelsen stod i brevhovedet som HTML.

Finn Jensen

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-04-01 05:54

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
text istedet for.

> Jeg sender _altid_ nyhedsmeddelser i ren tekst. Jeg ved ikke hvorfor
> meddelsen stod i brevhovedet som HTML.

Hmmm....nu virker det igen???. Det var åbentbart problemer med forbindelsen
til CC??.

/Finn