T68i parring til flere pc'er med samme don~
Fra : Jens

Dato : 08-01-04 10:03

Jeg forsøger at parre min SE T68i med to forskellige pc'er med samme
bluetooth dongle (Trust BT120). Først parres telefonen uden problemer med
min bærbare Win ME pc, men flyttes donglen så til min stationære Win 2k pc
og parring forsøges etableret, så påstår den, at den har den bærbares navn
og den tidligere parring overskrives.

* Kan T68i kun parres til en enkelt pc?
* Følger IP-adressen bluetooth donglen og ikke pc'en?
* Vil jeg have mere held af mit foretagende ved at benytte to bluetooth
dongles (én i hver pc)?

Fra : P.Christensen

Dato : 08-01-04 11:26

> * Kan T68i kun parres til en enkelt pc?
Nej

> * Følger IP-adressen bluetooth donglen og ikke pc'en?
Ja

> * Vil jeg have mere held af mit foretagende ved at benytte to bluetooth
> dongles (én i hver pc)?

Helt sikkert

Mvh Palle

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 08-01-04 12:48

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Ja

Det er nu ikke ip-adressen der følger med donglen men derimod donglens
device adress. Den svarer til et netkorts macadresse.

Telefonen genkender paringen ud fra denne id og der er ikke indblandet
noget med ipadresser her.

/Per