Trådløse lyttebøffer?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-01-04 06:37

Hej Allesammen

Jeg kan desværre ikke bruge de øredimser som følger med ipod, og skal
derfor anskaffe mig nogle "rigtige" hovedtelefoner (hedder de egentlig
det??)

Hvorom alting er, vil jeg gerne have nogle smarte , diskrete
"lyttebøffer", men kan man køre det trådløst, f.eks med bluetooth?

Hvilke modeller kan I ellers anbefale? Kriteriet er at de skal sidde
uden på ørerne.
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 08-01-04 07:45

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Hej Allesammen
>
> Jeg kan desværre ikke bruge de øredimser som følger med ipod, og skal
> derfor anskaffe mig nogle "rigtige" hovedtelefoner (hedder de egentlig
> det??)

"rigtige" hovedtelefoner......

hæ, hæ.......det hed de i hvert fald, da far var ung)))
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-01-04 10:26

Hej Lone

Du må ikke købe for billigt, hvis du vil have nogen, der bare lyder
nogenlunde godt. Gå efter Philips, Sony, Beyer eller til nøds Senheiser.
Der fås RF (radiostyrede) hovedtlf. fra omkring 595kr. og op til flere
tusind... Jeg har selv et sæt Philips IR (infrarød radiostyring), men de
har en meget kort rækkevidde og er lidt for følsomme, hvis man kommer
uden for IR vinklen. Både Sony og Senheiser laver nogle forholdsvis små
meget flade modeller, med ørekopper på ca. 4 cm i diameter til priser
fra ca. 800kr..

Og kan du 'nøjes' med et par alm. med ledning, kan du få et par Sony
MDR60 (svjh.) til 298kr.. De har en forrygende god lyd i forhold til prisen.

Beyers modeller starter ved ca. 1500 for RF styrede hovedtlf.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-01-04 12:39

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.DK> wrote:

> [...]
> MDR60 (svjh.) til 298kr.. De har en forrygende god lyd i forhold til prisen.
>
> Beyers modeller starter ved ca. 1500 for RF styrede hovedtlf.

Tak, så ved jeg hvad jeg skal gå efter.
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Anna

Dato : 08-01-04 13:27

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Tak, så ved jeg hvad jeg skal gå efter.

hejsa Lone

Husk og få nogle der kan gå dybt (lave frekvenser) og gengive en fed bas
*LOL* ... men det SKU jeg jo oss sige ikke?

Held og lykke med projektet

/Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-01-04 06:41

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

hejsa Lone
gengive en fed bas
> *LOL* ... men det SKU jeg jo oss sige ikke? > >
Held og lykke med projektet

Ja, du er ikke en BassBabe for ingenting!

Og held og lykke med dit projekt ))

-- Venlige hilsner og grumme go´hygge Lone ;-D