dualsim
Fra : any

Dato : 08-01-04 01:19

Er der nogen der kender til dette sa.... firma ?

jeg har prøvet at komme i kontakt med dem via telefon og brev.

svar udbedes

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-01-04 03:00

On Thu, 8 Jan 2004 01:19:16 +0100, "any" <any@pc.dk> wrote:

>Er der nogen der kender til dette sa.... firma ?
>
>jeg har prøvet at komme i kontakt med dem via telefon og brev.

Jeg vil råde dig til at hold dig langt væk. De har totalt ignoreret mit
krav om min returret ved ikke at hente mit brev på posthuset. jeg har
givet dem til på mandag til at kontakte mig ellers så går jeg til
forbrugerstyrelsen, og jeg ved at jge ikke er den eneste der føler mig
godt og grundigt røvrendt.
Flemming Jacobsen

Fra : DJ_Adrian

Dato : 08-01-04 06:55

det er fusk..tag et kig her
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=15870&highlight=dualsim

Adrian

Fra : Georg

Dato : 08-01-04 17:51

Som Dualsim selv reklamerede med i sin tid, så er de 2 numre for smarte...

Georg

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-01-04 14:40

On Thu, 8 Jan 2004 01:19:16 +0100, "any" <any@pc.dk> wrote:

>Er der nogen der kender til dette sa.... firma ?

Jo da - et dejligt firma. Se mere her:

http://www.itavisen.dk/index.php/news/show/id=6285

Med venlig hilsen
Jesper Hansen