Andet multimedie
bentjuul 3670
wacom tegnepen og photoshop??
Fra : michael bennati scho~

Dato : 08-01-04 01:19

Jeg har købt en tegnepen/tegneplade (Wacom Intous 2).
Fordi jeg gerne vil kunne arbejde med trykfølsomme pensler, retoucheringer
mm i Photoshop7.
Problemet er bare at trykfølsomheden ikke kommer til udtryk overhovedet i
PS. Det virker simpelthen ikke. Det gør det derimod i det medfølgende
tegneprogram Procreate Painter Classic, men det var ikke lige det der var
meningen. Jeg har gransket PS manualen men kan ikke rigtigt finde noget
brugbart. Jeg går ud fra at det er et indtillingsspørgsmål i PS.?? Nogen der
kan hjælpe??
mvh MIchael

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-01-04 12:08

michael bennati schou skrev:

> overhovedet i PS. Det virker simpelthen ikke.

Mon ikke du har glemt at indstille til Formdynamik i paletten Pensler?

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : michael bennati scho~