Overførsel af ringetoner fra pc til mobil?
Fra : GeNemesis

Dato : 07-01-04 21:46

Findes der mobiler hvor man kan overføre ringetoner fra en pc til telefonen
(via kabel, bluetooth eller irda)? Hvilke programmer skal man evt. bruge?

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 07-01-04 21:49

"GeNemesis" <piap@jubiipost.dk> wrote in

> Findes der mobiler hvor man kan overføre ringetoner fra en pc til
> telefonen (via kabel, bluetooth eller irda)? Hvilke programmer
> skal man evt. bruge?

Næsten alle telefoner som kan tilsluttes til en pc, kan modtage
ringetoner via pc'en.
Programmet svinger fra mærke til mærke, men hos nokia og Ericsson
følger det som regel med, nogle af dem kan dog bruge mp3 filer direkte
som ringetoner, som f.eks nokia 6600 og P800+P900.

Fra : GeNemesis

Dato : 08-01-04 18:18

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
nogle af dem kan dog bruge mp3 filer direkte
som ringetoner, som f.eks nokia 6600 og P800+P900..

Kan P800 også bruge mp3 filer? Det har jeg ikke kunne finde info om nogen
steder. Mente kun det var almindelige polyfoniske ringetoner

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 08-01-04 18:45

> [...]
>
> Kan P800 også bruge mp3 filer? Det har jeg ikke kunne finde info
> om nogen steder. Mente kun det var almindelige polyfoniske

Jeg bruger pt JLo (Jeniffer Lopez), hvor jeg har konveteret den til
MP3, den fylder mindre, og tabet af lyd hører man ikke. Folk kigger når
telefonen ringer. Men det er vist ikke officielt at den kan, prøvede
mig bare frem. Men man skal vist bruge programmet smstones, som jeg
fandt på yahoogroups.

Fra : Z

Dato : 08-01-04 19:51

tror i også man kan ligge mp3 filer eller konveterere dem til en nokia
3650/3660??

Fra : GeNemesis

Dato : 08-01-04 22:21

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Næsten alle telefoner som kan tilsluttes til en pc, kan modtage
ringetoner via pc'en.

Ved du om man kan dette med en Ericsson T68i?

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 08-01-04 22:54

"GeNemesis" <piap@jubiipost.dk> wrote in news:3ffdc913$0$27640$ba624c82
@nntp01.dk.telia.net:

> "Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Næsten alle telefoner som kan tilsluttes til en pc, kan modtage
> ringetoner via pc'en.
>
> Ved du om man kan dette med en Ericsson T68i?

Ja du skal have fat i et program fra ericsson, det ligger på deres
hjemmeside, under support til telefonen. Programmet hedder noget med
imelody så vidt jeg husker. Det program konvetere al musik til imy som
er det format t68i bruger. Jeg tror jeg har programmet et eller andet
sted. Men det bliver først når jeg er hjemme engang imorgen jeg får
kigget.

Fra : Peter G C

Dato : 11-01-04 12:41

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> er det format t68i bruger. Jeg tror jeg har programmet et eller andet
> sted. Men det bliver først når jeg er hjemme engang imorgen jeg får

Jeg kan ikke finde det omtalte program - vil du poste det i dk.binaer eller
sende det på mail?

Tak.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 11-01-04 21:16

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in

> Jeg kan ikke finde det omtalte program - vil du poste det i
> dk.binaer eller sende det på mail?

Havde et program der kan bruges til det så vidt jeg husker, nu bruger
jeg ikke det program mere, da både min nokia 6600 og ericsson p800, kan
bruge mp3 & wav. Men det bliver smidt op i dk.binaer. Kig efter samme
header.

Fra : Peter G C

Dato : 11-01-04 22:04

"Kenneth Rugaard" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> jeg ikke det program mere, da både min nokia 6600 og ericsson p800, kan
> bruge mp3 & wav. Men det bliver smidt op i dk.binaer. Kig efter samme

Tak - jeg kigger på det.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/