Terkel i knibe som 3danimations film til P~
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-01-04 21:09

Hejsa!

Jeg faldt lige over linket:
http://www.connery.dk/index.php?artikelid=1790

- hvor snakken går om en Terkel i knibe film lavet i 3d animation, lavet
over Radio/CD historien om lille Terkel, der er lavet af Multikomikkeren
Anden.
Der er desuden velagt en lille trailer!

Den ser sq meget sjov ud hvis man er til det univers! (hvilket jeg er) ;)
Steward er for sej.... læg nu endelig mærke til ham i traileren (teaseren)
her.. (nu jeg tænker over det er det vist svært ikke at gøre det )

Direkte link:
http://www.thorsby.dk/terkel/terkel_i_knibe_teaser_highres.mpeg

Hva siger i? Mon det bliver et hit eller en fuser?..

Mvh. Martin

Fra : Sparre

Dato : 07-01-04 21:57

> Hva siger i? Mon det bliver et hit eller en fuser?..

Tror den går rent hjem hos mig i hvert fald, Anders er simpelthen genial,
sikke er syret univers han har skabt

--
Sparre

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-04 10:38

jeg elsker stewart og terkel - jul på vesterbro holder 100% - så jeg har
skyhøje forventninger til det projekt.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 08-01-04 12:56

Martin Ohlsson wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg faldt lige over linket:
> http://www.connery.dk/index.php?artikelid=1790

Ih, hvor er det dog dejligt, at der også er folk på usenet, der læser
Connery. :)

> Mvh. Martin

Mvh
Mads