Send sms fra mobil til ens e-mail (TDCMOBI~
Fra : Robert Larsen

Dato : 07-01-04 17:56

Hvordan gøres det.?

Mvh

Robert

Fra : JMo.

Dato : 07-01-04 18:06

Robert Larsen wrote:

> Hvordan gøres det.?

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/sms/sms_miniguide/i
ndex.jsp

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 07-01-04 18:08

"Robert Larsen" <robert@larsen.tdcadsl.dk> wrote in news:3ffc3a2c$0
$69933$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvordan gøres det.?
>
> Mvh
>
> Robert

Gør som flg.:
mail@adresse.dk besked så lang som den skal være

Sendes til 200.

Så simpelt er det.

En del telefoner kan selv sende besked som email, så man slipper for at
skrive mailadressen.
Men kig ind på www.tdcmobil.dk der er en masse gode ting.

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-01-04 18:08

Robert Larsen skrev:

> Hvordan gøres det.?

....skriv emailadressen og lav et mellemrum bagefter - skriv så din
besked, der sendes til nr. "200"...

....ved min gamle Alcatel skal jeg osse ind i opsætningen og ændre fra
SMS til email...
Hans

Fra : Robert Larsen

Dato : 07-01-04 18:44

Hej.

Jeg takker for den hurtige svar, men jeg får hele tiden besked at ( nummeret
er ikke i brug ). Havde også gjort det som der er forslået inden jeg skrev,
men fik også samme besked, troede at nummeret 200 ikke eksisteret.

Mvh

Robert

Fra : Robert Larsen

Dato : 07-01-04 18:49

Arrrgggg, glemte at skrive at min mobil nummer er registeret i tiscali. Ved
ikke om det har en betydning.

;)

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-01-04 19:39

Robert Larsen skrev:

> Arrrgggg, glemte at skrive at min mobil nummer er registeret i
> tiscali. Ved ikke om det har en betydning.

....der er en liste (Fischer? ) over de numre, som de forskellige
teleudbydere bruger - altså, der er mere end det 200-nummer, som TDC og
Telmore benytter...
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-01-04 18:07

> ...der er en liste (Fischer? ) over de numre, som de forskellige
> teleudbydere bruger - altså, der er mere end det 200-nummer, som TDC og
> Telmore benytter...

Ser ikke ud til Fischer har set inlægget, men så kan jeg da komme med den
;=)

Sonofon: 40900093
Telia: 1010
Orange: 999

--
Michael
Send GRATIS SMS >> http://vindenand.dk

Fra : Fischer

Dato : 10-01-04 18:13

> Ser ikke ud til Fischer har set inlægget, men så
> kan jeg da komme med den
> ;=)
>
> Sonofon: 40900093
> Telia: 1010