mobil med laaang batteritid?
Fra : GeNemesis

Dato : 06-01-04 22:14

Nu var jeg så uheldig at købe en Panasonic G67 for et stykke tid siden og
den har da et utroligt elendigt batteri. Skal oplade mindst hver anden dag -
ofte hver dag. Det gider jeg ikke, specielt siden jeg tidligere har haft en
Ericsson T65 som kun skulle oplades en gang om ugen (alt efter brug
selvfølgelig). Derfor leder jeg nu efter en mobil med lang batteritid, men
desværre mangler nogle af producenterne disse informationer (jeg kan ikke
finde dem på Ericsson mobiler).
Nogle forslag til hvad jeg skal gå efter?
N.B. Mobilen skal også indeholde en kalenderfunktion (men har de fleste ikke
det efterhånden?)

På forhånd tak
Pia

Fra : Grillbiller DK

Dato : 07-01-04 08:12

He.. Jeg ville havde forslået T65... men så opdagede jeg at du selv havde
sådanne en.

men ellers vil jeg så forslå en T610, jeg kan dog ikke lige huske SE. Egen
batteri tids opgivelse...
men eks. Jeg har tilsluttet en radio headset i hvor jeg hører radio hverdag
i genm. 4-5 timer + ~6min telefoni og diverse SMSser.. og jeg skal oplade ca
hver 4 dag.(Ville dog godt kunne holde en 1½dag mere)

Fra : kms

Dato : 07-01-04 14:51

> [...]
> Nogle forslag til hvad jeg skal gå efter?
> N.B. Mobilen skal også indeholde en kalenderfunktion (men har de fleste

T68i har en uge batteritid med mit forbrug , altid tændt med opkald og
sms'er dagligt.

Fra : GeNemesis

Dato : 07-01-04 17:33

Hvad med P900? Hvordan er batteritiden på den?

vh
Pia

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-01-04 17:37

GeNemesis skrev:
> N.B. Mobilen skal også indeholde en kalenderfunktion (men har de
> fleste ikke det efterhånden?)

Jeg holder ca. en uges strøm på min Siemens S55.

Kalenderfunktionen er fremragende, og kan synk. med outlook
--
Mvh.
Dennis Lange