Mexikansk!
Fra : Lise og Søren Hansen

Dato : 06-01-04 20:25

Min mand holder fødselsdag for familien (vi bliver kun 6 i alt) på lørdag,
og vi har tænkt på at lave nogle mexikanske retter. Men jeg står og mangler
nogle rigtig gode opskrifter. Da vi har en søn på 4 måneder, er vores tid
begrænset, så opskrifterne må gerne være nemme.

Jeg har tænkt lidt på følgende, men menuen kan sagtens udvides eller ændres
i forhold til jeres ideer!

Nachos med salsa og ost
Fyldte pandekager (med en eller anden kyllingefyld f.eks. lime-kylling)
Tacobåde med kødsovs
?

Tilbehør: salsa, guacamole, creme fraiche, salat

VH Lise

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-01-04 21:58

"Lise og Søren Hansen" <lshansen_@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tacobåde med kødsovs
> ?
>
> Tilbehør: salsa, guacamole, creme fraiche, salat

Der er et link til en side med mexicanske retter i tråden neden under
(dating middag). Tag et kig der

Fra : Dorte Klerke

Dato : 06-01-04 22:08

> Der er et link til en side med mexicanske retter i tråden neden under
> (dating middag). Tag et kig der

Ville også have skrevet det samme, men her er lidt ekstra links:

http://www.maduniverset.dk/show_land.phtml?katnavn=Mexico

http://mp.sol.dk/madogvin/searchRecipes.cgi?

Eller her: http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side91.htm

prøv at kigge på den første kategori - diverse

Synes faktisk det er en god oversigt over alle mulige opskriftssamlinger

Hilsen Dorte

Fra : Lise og Søren Hansen

Dato : 07-01-04 09:42

"Dorte Klerke" <dorte@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> prøv at kigge på den første kategori - diverse
>
> Synes faktisk det er en god oversigt over alle mulige opskriftssamlinger

Tak for linksene. Jeg har været inde på siderne, men jeg synes det kunne
være spændende at høre om de opskrifter I bruger. Særligt fordi jeg ikke er
specielt velbevandret i det mexikanske køkken. Jeg kan dårligt nok kende
fajitas fra burritos.

VH Lise